شناسه خبر : 37589

مدرن‌ترین مدل‌های میز تحریر

مدرن‌ترین مدل‌های میز تحریر

دانشجو هستید؟ یا به‌عنوان یک فریلسنر در منزل کار می‌کنید؟ اهل هنر و نقاشی کشیدن هستید؟ در هر صورت به یک میز تحریر مدرن که هم ظاهری زیبا داشته باشد و هم مطابق با آناتومی بدن و استانداردها طراحی و تولید شده باشد، نیاز دارید. حضور یک میز تحریر در اتاق شما باعث می‌شود تا با تمرکز بیشتری به امور خود برسید و همچنین سرعت عمل شما را هم بالا می‌برد. می‌توانید علاوه بر نوشتن و خواندن، سیستم و کامپیوتر خود را هم روی آن قرار دهید و یک دیزاین جذاب داشته باشید.

دیگر وقت آن رسیده که میزتحریرهای قدیمی خود را کنار بگذارید و با مدل‌های مدرن و امروزی آن را جایگزین کنید. اما چرا باید به سراغ میز تحریرهای مدرن و امروزی برویم؟

  • این میزها ظاهری شیک و منحصر به فرد دارد.
  • فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.
  • طراحی آن‌ها ظریف بوده؛ اما بسیار مقاوم هستند.
  • قیمت مناسبی دارند.
  • و...

انواع مدل‌های میز تحریر مدرن را بشناسیم

شاید تصور کنید که میز تحریر تنها برای انجام تکالیف دانش‌آموزان و دانشجویان کاربردی است اما سخت در اشتباه هستید! مدل‌های مدرن این میز قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و باعث شده تا برای مصارف مختلفی قابل استفاده باشد. از انواع میزتحریرهای مدرن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

photo_2023-08-28_16-09-54

میز تحریر دیواری

این میزها را احتمالاً با اسم میز تاشو هم شنیده‌اید که روی بدون پایه هستند و روی دیوار نصب می‌شوند. می‌توانید در مواقع نیاز میز را باز کنید و بعد از اتمام کار آن را به سمت دیوار جمع کنید تا فضای زیادی اشغال نکند. اگر مساحت زیادی در اختیار ندارید، این میزها بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

میز رول تاپ

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های میز است که به دلیل پوشش رولی که دارد می‌تواند تجهیزات و اسناد شما را دور از دسترسی کودکان و دیگر افراد قرار دهد. اگر می‌خواهید در حین انجام کارهایتان کسی مانیتور شما را نبیند یا به لوازم شما دسترسی نداشته باشد، این میز را انتخاب کنید. این مدل از میز تحریر تقسیم بندی‌های مختلفی دارد و می‌توانید لوازم خود را در بخش‌های مختلف آن قرار دهید.

میز سکرتری

این میز تعداد زیادی قفسه و شلف برای قرار دادن لوازم مختلف دارد. دارای کشو های کوچکی است که می‌تواند کلیه اسناد و مدارک شما را در خود جای دهد. امروزه به آن میز منشی هم می‌گویند و که در عین جادار بودن فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و طراحی جمع‌وجور و جذابی هم دارد.

میز استاندارد

این میزها طراحی ساده و بسیار ظریفی دارند. مطابق با آناتومی بدن طراحی شده‌اند و می‌توانید در ابعاد و اشکال مختلف بسته به سلیقه خود آن را سفارش دهید.

میزهای مدرن از چه متریالی ساخته می‌شوند؟

چوب یکی از رایج‌ترین متریال به‌کاررفته در طراحی میزهای مدرن است که همیشه طرفداران پروپاقرص خود را هم دارد. از آنجایی که چوب طبیعی قیمت بالایی دارد برای ساخت میز تحریر مدرن از مصنوعات چوبی هم استفاده می‌شود. علاوه بر آن می‌توان از پایه‌های فلزی نیز برای تولید آن‌ها استفاده کرد که سبب افزایش مقاومت میزها و ظریف نشان دادن آن‌ها می‌شود. استیل یکی از همین فلزها است که با ظاهر براق خود سبب زیبایی دوچندان میزها می‌شود. در کنار همه این ها شیشه نیز جزو جدا نشدنی میزهای تحریر است که ظاهری ظریف و شیک به آن‌ها می‌بخشد.

 یک میز تحریر استاندارد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

شما چه انتظاراتی از یک میز تحریر دارید؟ درست است که می‌توانید با هر میزی کارهای خود را انجام دهید اما داشتن یک میز تحریر استاندارد با یک صندلی اداری مناسب که پشت میز قرار گیرد، می‌تواند بر روی کیفیت کارها و همچنین سرعت آن‌ها اثر بگذارد و سلامت شما را هم تضمین کند. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک میز استاندارد باید داشته باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندازه و فضا: میزی استاندارد خواهد بود که فضای کافی برای قرار دادن لوازم تحریر و کامپیوتر یا دستگاه‌های مورد نیاز شما را داشته باشد و همچنین فضای زیادی از محیط را اشغال نکند و طراحی ضمختی نداشته باشد.
  • ارتفاع: ارتفاع میزها به صورت استاندارد بین 60 الی 75 سانتی متر می‌باشد. اما از آنجایی که قد افراد با هم فرق می‌کند معمولاً این میزها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. برای آنکه بتوانید میز استاندارد تهیه کنید دقت کنید که حین نشستن پشت میز ساعد شما به صورت صاف روی صندلی و در مقابل میز قرار گیرد.   
  • جنس و طراحی: انواع مختلفی از میزها با جنس‌ها و طراحی‌های متفاوت وجود دارند. شما باید میزی انتخاب کنید که از نظر سبک طراحی و همچنین متریال به‌کاررفته با دکوراسیون فضا اتاقتان همخوانی داشته باشد. میزهای مدرن تنوع زیادی از نظر جنس دارند و می‌توانید به راحتی آن را با سبک‌های مختلف ست کنید.
  • فضای ذخیره‌سازی: شما برای اهداف مختلفی از این میز استفاده می‌کنید. اگر نیاز به نگهداری از یک سری مدارک دارید یا می‌خواهید کتاب‌های درسی و آموزشی خود را کنار میز داشته باشید یا حتی بخواهید لوازم کار خود را در کنار قرار دهید باید به دنبال میزی باشید که فضای ذخیره‌سازی کافی را در اختیار شما قرار می‌دهد. امروزه میزهای مدرن دارای کشو، قفسه و... هستند که می‌تواند پاسخگو نیاز شما باشد. 
  • سیستم‌های مدیریت کابل‌ها: در صورت استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی مانند کامپیوتر، احتمالاً کابل‌ها و سیم‌های زیادی اطراف میز وجود خواهد داشت که اگر آن‌ها را منظم نکنید محیطی شلوغ ایجاد می‌کنند که ممکن است دست‌وپاگیر باشند و تمرکز شما را هم بهم بزنند. یک میز استاندارد باید سیستم‌های مدیریت کابل‌ها  داشته باشد تا بتواند نظمی به سیم‌ها و اتصالات ببخشد.
  • قابلیت حمل و نقل:  یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های میزهای استاندارد قابلیت حمل و جابه جایی آن‌ها است. امروزه میزهای مدرن به صورت قطعات از پیش ساخته شده تولید می‌شوند تا کاربر بتواند در اتاق آن را مونتاژ کند و در حین جابه جایی نیز قطعات را از هم جدا کند بی آنکه نیاز به مهارت یا تخصصی خاصی داشته باشد.
  • مناسبت با نوع کار: اگر برای کارهایی مثل نوشتن، مطالعه، کار با کامپیوتر یا ترسیم از میزهای تحریر استفاده می‌کنید، نیازهای مختلفی دارید. باید میزی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای شما را برطرف کند. برای مثال: یک میز مطالعه باید فضای کافی جهت قرار دادن کتاب‌ها و چراغ مطالعه را داشته باشد. در صورتی که برای میز تحریر قابلیت تنظیم رویه اهمیت بیشتری دارد. میزی متناسب با نوع کاربری خودتان انتخاب کنید تا بهترین کارایی را برای شما داشته باشد.

photo_2023-08-28_16-11-39

  • قابلیت تنظیم و سفارشی‌سازی: برخی میزها امکان تنظیم و تغییرات سفارشی را به شما می‌دهند. می‌توانید بسته به نیاز و قد خودتان، ارتفاع میز، ابعاد رویه و... را تغییر دهید تا بتوانید در کمال راحتی و آسایش از ان استفاده کنید.
  • کیفیت ساخت: کیفیت یکی از فاکتورهای مهمی است که باید در خرید انواع میز، از میزهای تحریر گرفته تا میز کنفرانس و... باید مد نظر قرار دهید. هرچه متریال به‌کاررفته در ساخت مقاوم باشند، کیفیت میزهم بیشتر خواهد بود. البته جنس تصالات به‌کاررفته در آن هم بسیار مهم است. برای خرید میزهای باکیفیت و درجه یک به سراغ برندهای نام آوازه بازار بروید که با تولید محصولات جذاب و بادوام امتحان خود را پس داده اند. برخی از معتبرترین و بهترین این برندها عبارتند از:
  1. لیزن
  2. جهانتاپ
  3. تولیکا

قیمت انواع میز تحریر مدرن در فروشگاه چندسو

در زمان خرید میز تحریر نباید از قیمت آن غافل شد.  تنوع بالا این میزها باعث شده تا از نظر قیمت هم با هم متفاوت باشند. باید میزی متناسب با بودجه خودتان انتخاب کنید. شما می‌توانید انواع میز تحریر را با قیمت‌های مناسب و کیفیت تضمینی از فروشگاه چندسو خریداری نمایید. چندسو میزتحریرهای مدرن را از بهترین برندهای بازار عرضه می‌کند و امکان خرید اقساطی را هم برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با خاطری آسوده از بین مدل‌های مختلف انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید. 

 

رپرتاژ آگهی

ارسال نظر