شناسه خبر : 37051

آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران پس از ۱۰ سال برگزار شد

آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران  پس از ۱۰ سال برگزار شد

معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت نفت و گاز کشور را برگ زرین دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم و سرمایه‌ای عظیم برای این صنعت دانست.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از شانا، مهدی علی‌مددی روز سه‌شنبه (۲۴ مردادماه) در جریان دیدار از مرکز مصاحبه استخدامی برگزیدگان جذب انبوه به‌منظور استخدام در شرکت ملی گاز ایران گفت: منابع انسانی شرکت‌های تابع نفت از جمله شرکت ملی گاز ایران در بحث جذب انبوه اقدام‌های خوب، نو و علمی انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: اینکه شرکت ملی گاز ایران امکانات رفاهی مناسبی را برای مصاحبه‌شوندگان تأمین کرده، اقدام ارزشمندی برای حفظ کرامت سرمایه‌های انسانی کنونی و آینده این شرکت است. ان‌شاءالله که شایسته‌ترین‌ها جذب خواهند شد.

معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه سرمایه انسانی خبره و با استعداد نفت و گاز، مهم‌ترین نقطه قوت این صنعت هستند، تصریح کرد: صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت نفت و گاز کشور برگ زرین دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم و سرمایه‌ای عظیم برای این صنعت است.

علی‌مددی با بیان اینکه شبکه‌ای از متخصصان صنعت نفت مسئولیت مصاحبه با برگزیدگان آزمون را بر عهده دارند، گفت: حضور افراد خبره در فرآیند مصاحبه منجر به این خواهد شد که نفرات برگزیده با سطح دانشی بالا و کیفیت مطلوبی جذب شوند و این افراد، آینده صنعت نفت را رقم خواهند زد.

به گفته وی، به همین دلیل، بالاترین استانداردها در فرآیند مصاحبه با افراد در نظر گرفته شده است، از جمله اینکه افزون بر مصاحبه فنی و تخصصی مصاحبه‌های روان‌شناختی نیز برگزار می‌شود.

معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه آزمون استخدامی پس از ۱۰ سال برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نقاط قوت این فرآیند، توجه به الزام‌های دولت و سازمان اداری و استخدامی و انطباق آن با قانون وظایف و اختیارات نفت است که در این چارچوب، با طراحی و به‌کارگیری الگوی تازه توانستیم این موارد را در فرآیند جذب لحاظ کنیم. افزون بر این، در زمینه اخذ مجوز استخدامی از شورای مجوزهای استخدامی کشور، ملاحظات و نیازهای دوطرف سنجیده و در نظر گرفته شد.

علی‌مددی در پایان به برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت با همکاری سازمان سنجش اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری آزمون جذب انبوه از طریق سازمان سنجش، نکته قابل توجه دیگری است که در فرآیند جذب در این دوره به آن توجه شد. با وجود ظرفیت کافی وزارت نفت برای برگزاری آزمون استخدامی چنانچه در دوره‌های گذشته برگزار شده بود، در آزمون جدید وزارت نفت، با تفویض امور برگزاری آزمون به سازمان سنجش، سطح استانداردهای کیفی آزمون هم برای شرکت‌کنندگان و هم برگزارکنندگان آزمون ارتقای قابل‌توجهی داشت.

 

ارسال نظر