شناسه خبر : 34138

۳ مصدوم آتش‌سوزی شیراز جان باختند

۳ مصدوم آتش‌سوزی شیراز جان باختند

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: متاسفانه، سه نفر از هشت مصدوم آتش‌سوزی صبح امروز یک واحد مسکونی در شیراز، جان باختند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، هادی عیدی پور چهارشنبه سوم خرداد در گفت‌وگوی تکمیلی با خبرنگاران با بیان اینکه حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز حادثه آتش‌سوزی در یک آپارتمان پنج طبقه در محدوده بلوار فرصت شیرازی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد، عنوان کرد: ماموران آتش‌نشان از هفت ایستگاه به محل حادثه اعزام و به سرعت اقدام به انتقال ساکنان به محل امن کردند.

عیدی‌پور با یادآوری اینکه در این عملیات ۵ دستگاه خودرو اطفایی، ۲ دستگاه خودرو تنفسی، یک دستگاه بالابر نجات و یک دستگاه خودرو نجات حاضر بودند، گفت: حادثه در طبقه چهارم این واحد مسکونی حادث شده و دود، ۲ طبقه ۴ و ۵ را فراگرفته بود.

او با اشاره به اینکه در زمان رسیدن ماموران، یکی از واحدهای مسکونی طبقه چهارم کاملا شعله ور بود و حریق از سمت تراس به بیرون زبانه می‌کشید، اظهار کرد: آتش‌نشانان حاضر در عملیات به سرعت نسبت به نجات ساکنان اقدام و ۴۰ نفر را به بیرون ساختمان هدایت کردند.

عیدی پور با بیان اینکه ۸ نفر در محل حادثه بر اثر دودزدگی دچار مصدومیت شدید شدند، گفت: به رغم اینکه تعدادی از همکاران ما ماسک خود را بر صورت مصدومان زدند؛ متاسفانه سه نفر از این شهروندان در اثر شدت دودزدگی جان خود را از دست دادند.

رئیس آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه ۵ مصدوم دیگر به مراکز درمانی اعزام شدند، گفت: در حال حاضر تیم‌های عملیاتی برای بررسی دلیل آتش‌سوزی در محل حاضر هستند.

 

ارسال نظر