شناسه خبر : 33638

رویداد اینوتکس از امروز آغاز می شود

رویداد اینوتکس از امروز آغاز می شود

دوازدهمین دوره رویداد اینوتکس از سوی پارک فناوری پردیس از امروز آغاز می‌شود و تا روز جمعه فضایی را برای تعامل سرمایه‌گذاران با فناوران و همچنین معرفی زیست‌بوم فناوری کشور به جامعه فراهم می‌کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا،  نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری که با عنوان "اینوتکس" معرفی می‌شود، امروز دوازدهمین دوره خود را در حالی آغاز می‌کند که با برگزاری رویدادهای متنوع، سرمایه‌گذاران را در کنار فناوران کشور قرار می‌دهد. این رویداد از امروز سه‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

بخش‌های این رویداد به این شرح است:

رقابت علمی کنز

رقابت علمی "کنز" (کاربرد دانش و اندیشه برای جامعه) با هدف تعمیق تفکر و ایجاد نوآوری در جامعه دانشگاهی برای رفع چالش‌های جهان اسلام از سوی بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) طراحی شده است. آئین پایانی این دوره از رقابت، همانند دوره دوم رقابت، همزمان و همراه با نمایشگاه اینوتکس از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

رویداد ملی پهپادها

این بخش با همکاری واحد علوم و فناوری پردیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و طی آن رقابت پهپادها در ۵ لیگ صورت می‌گیرد که شامل "لیگ حرفه‌ای پزشکی امداد و نجات"، "لیگ حرفه‌ای پزشکی و سلامت"، "جابجایی و رساندن دارو به بیمار توسط پهپاد"، "لیگ حرفه‌ای پهپادهای شستشوی نمای ساختمان‌ها" و "لیگ دانشجویی پهپادهای سرعتی (Race)" می‌شود.

گیم جم جینو

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در راستای خلق بازی‌های نوآور در صنعت بازی‌سازی ایران، رویداد تقاضامحور «گیم جم جینو» را برگزار می‌کند تا شرکت‌کنندگان بتوانند ایده‌ها و بازی‌های خود را بر اساس موضوع اولین دوره این رویداد که تم «استارتاپ و کسب و کار» است، ارائه کنند. تم بازی‌سازی این رویداد بر اساس سفارش پارک فناوری پردیس طرح‌ریزی شده است.

فینوتکس

فینوتکس رویدادی برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی است.

اینوتکس پیچ

رقابت استارت‌آپی اینوتکس پیچ یکی دیگر از بخش‌های جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ است که برای ششمین سال متوالی برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در ابتدا در ۵ استان "اصفهان"، "هرمزگان"، "خراسان‌رضوی"، "اردبیل" و "تهران" برگزار شد و برگزیدگان استانی در رقابت فینال که در روز چهارم نمایشگاه اینوتکس در ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود، به یکدیگر رقابت می‌کنند.

استیج اینوتکس

بیش از ۳۰ ساعت سخنرانی، پنل و گفتگوی هیجان‌انگیز و چالشی با هدف فرهنگ‌سازی کارآفرینی، شنیدن ناشنیده‌ها و همچنین ایجاد انگیزه در جوانان از برنامه‌های این بخش از رویداد اینوتکس است.

پاویون مشاوران

در این بخش خدمات مشاوره‌ای متناسب با نیاز هر بخش از اکوسیستم نوآوری و فناوری و همچنین با توجه به شرایط خاص کشور یا جهان ارائه می‌شود. افراد می‌توانند با بررسی هر یک از مشاوران، منتور مورد نظر خود را انتخاب کرده و زمان مشاوره را رزرو کنند.

ارائه نیازهای فناورانه (Reverse Pitch)

در این بخش صنعتگران و شرکت‌های مختلف به بیان نیازهای خود می‌پردازند و از سوی دیگر در میان حاضرین نیز از شرکت‌های فناور و کسانی که توانایی پاسخ دادن به این نیازها را دارند، دعوت می‌شود تا راه‌حل‌های خود را متناسب با نیاز مطرح شده ارائه دهند.

 

ارسال نظر