شناسه خبر : 33431

راه حلی ساده برای ذخیره سازی مادا‌م‌‌العمر فایل‌های شخصی و کاری

راه حلی ساده برای ذخیره سازی مادا‌م‌‌العمر فایل‌های شخصی و کاری

یک راه حل ذخیره سازی ابری ساده به شما کمک می‌کند تا تمام فایل‌هایتان را به طور مادام العمر حفظ کنید.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که بسیاری از بسته‌های ذخیره‌سازی مبتنی بر ابر می‌توانند برای شما هزینه بتراشند، Prism Drive Secure Cloud Storage یک طرح مقرون‌به‌صرفه با ۱۰ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و راه‌حل پشتیبان قوی ارائه می‌دهد. 

Prism Drive با افتخار کار با سرعت‌های بالا، دسترسی مادام العمر را برای آزاد کردن فضای آیفون، تبلت یا لپ‌تاپ شما و نگهداری فایل‌هایتان در یک مکان فراهم می‌کند. با ۱۰ ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری سخاوتمندانه، ترافیک مشترک نامحدود و رمزگذاری دانش صفر، می‌توانید انواع فایل‌های مختلف مانند MP۴، JPEG، فایل‌های PPT و موارد دیگر را از هر دستگاهی آپلود کنید.

سیستم امنیتی مهم این پلتفرم با قوانین حفظ حریم خصوصی همسو می‌شود و نهایت اطمینان را در مورد ایمنی، مقیاس پذیری و یکپارچگی ارائه می‌دهد. پایبندی دقیق Prism Drive تضمین می‌کند که همه فایل‌های شما در ذخیره سازی، حمل و نقل و استفاده رمزگذاری شده‌اند. علاوه بر این همه چیز در یک مکان امن برای راحتی و آرامش بیشتر ذخیره می‌شود.

یک رابط بصری کشیدن و رها کردن، مدیریت، مرتب‌سازی، مکان‌یابی و پیش‌نمایش فایل‌ها را از هر مرورگر وب، دستگاه iOS یا دستگاه اندروید بدون دردسر آسان می‌کند. انتقال با سرعت بالا و فضای پشتیبان امن به شما آزادی عمل زیادی می‌دهد تا به راحتی فایل‌ها را مدیریت کرده و با اعضای تیم، دوستان یا خانواده به اشتراک بگذارید. ویژگی بازیابی تاریخچه سطل زباله ۳۰ روزه همچنین به شما کمک می‌کند تا در صورت حذف تصادفی اسنادی که تصمیم به حفظ آن دارید، احساس راحتی کنید.

Prism Drive با امتیاز ۴.۵ از ۵ ستاره به عنوان یک راه حل قابل اعتماد ذخیره سازی به سرعت مورد توجه قرار می‌گیرد. یکی از خریداران تایید شده اظهار داشت که Prism Drive یک محصول واقعا خوب است. بسیار بهتر از Dropbox یا هر برنامه ذخیره سازی دیگری که در چند سال گذشته استفاده کرده‌ام.

دیگر نگران تمام شدن فضای ذخیره سازی دستگاه‌های خود و از دست دادن اسناد و دارایی‌هایتان نباشید. با این راه حل مقرون به صرفه، تمام محتوای خود را، چه فایل‌های مهم، چه عکس‌های باارزش یا ویدیوها، در یک فضای قابل اعتماد ذخیره کنید.

 

ارسال نظر