شناسه خبر : 33310

۲۵ درصد از متکدیان تهران از اتباع بیگانه هستند/ جمع آوری ۱۰۰۰ متکدی در سال گذشته

۲۵ درصد از متکدیان تهران از اتباع بیگانه هستند/ جمع آوری ۱۰۰۰ متکدی در سال گذشته

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: تا پایان سال گذشته بالغ بر یک هزار متکدی از سطح شهر تهران جمع‌آوری شدند که ۲۵ درصد از این افراد از اتباع بیگانه بوده‌اند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا،  احمد احمدی صدر با اعلام اینکه تا پایان سال گذشته نزدیک به هزار نفر از متکدیان جمع آوری شدند، اظهار کرد: این متکدیان در سال گذشته ساماندهی و به نهادهای مسئول و مراکز نگهداری تحویل داده شدند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه امسال جمع‌آوری متکدیان بیش از سال قبل دنبال خواهد شد، خاطرنشان کرد: بنای ما بر این است که تمام متکدیان سطح شهر در سال جاری جمع‌آوری و ساماندهی شوند.

احمدی صدر با اشاره به موانع ساماندهی متکدیان، یادآور شد: متأسفانه دروازه‌های تهران باز است و با این وضعیت اقتصادی و مشکلات ناشی از آن، هرچه جمع‌آوری متکدیان را دنبال کنیم باز هم وارد شهر خواهند شد و باید هم‌افزایی جدی صورت بگیرد تا مشکل به صورت اساسی برطرف شود.

وی تأکید کرد: جمع‌آوری متکدیان توسط شهرداری به تنهایی جوابگو نیست. به طوری‌که تعدادی از متکدیان پس از ساماندهی به وضعیت سابق بازگشته‌اند و از سویی تعدادی افراد جدید از شهرستان‌ها وارد شده و از سویی دیگر اتباع بیگانه به این جمع اضافه شدند.

بر اساس گزارش سایت شهر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه جمع‌آوری کامل متکدیان از سطح شهر به یک اقدام گروهی نیاز دارد، اعلام کرد: ۲۵ درصد از متکدیانی که در سال قبل جمع‌آوری شدند، اتباع بیگانه بوده‌اند.

ارسال نظر