شناسه خبر : 33238

بارش‌های رگباری به همراه باد شدید موقتی تا روز جمعه ادامه دارد

بارش‌های رگباری به همراه باد شدید موقتی تا روز جمعه ادامه دارد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی گفت: از امروز (چهارشنبه) تا روز جمعه در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، سواحل شمالی کشور، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی، خراسان شمالی، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان بارندگی خواهیم داشت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، بارش‌ها به صورت رگبار شدید وموقتی باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی در نواحی مستعد، گرد و خاک و بارش تگرگ است.

«صادق ضیاییان» مدیرکل پیش‌بینی هواشناسی امروز (چهارشنبه) گفت: فعالبت سامانه بارشی امروز در نوار غربی کشور تضعیف می‌شود و فقط در مناطقی از استان گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اصفهان، یزد و کرمان بارش‌های رگباری تداوم دارد.

امروز همچنین انتظار بارش‌های رگباری را در قزوین، قم، البرز، تهران، سمنان، چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان و شمال استان‌های مرکزی، زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وجود دارد.

وی توضیح داد: بر اساس پیش بینی هواشناسی فردا (پنج‌شنبه) نیز در ارتفاعات و دامنه‌ها در استان مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و شمال شرق در استانهای تهران و فارس بارندگی خواهیم داشت.

ضیاییان افزود: روز جمعه نیز در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شرق یزد، سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی سمنان انتظار بارندگی‌ وجود دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی تصریح‌ کرد: روز شنبه ۹ اردیبهشت نیز در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، سواحل خزر و برخی مناطق شمال غرب، بارش پراکنده داریم.​

ارسال نظر