شناسه خبر : 33024

اطلاعیه فرودگاه امام درباره پذیرش مسافر در روز ۲۹ فروردین

اطلاعیه فرودگاه امام درباره پذیرش مسافر در روز ۲۹ فروردین

بر اساس اطلاعیه هوانوردی با وجود توقف نشست و برخاست به مدت ۴ ساعت در فرودگاه امام خمینی در روز ارتش (روز ۲۹ فروردین)، پذیرش مسافر سه ساعت قبل از پرواز انجام خواهد شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، روز ارتش در تاریخ ۲۹ فروردین ماه ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ هواپیماها در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نشست و برخاست ندارند، اما طبق روال از سه ساعت قبل از زمان پرواز (در این بازه زمانی) در کانترهای چک-این پذیرش مسافرین انجام می‌شود.

بر اساس این خبر پروازهایی که از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در حال پذیرش مسافر خواهند بود به شرح ذیل است.

در ترمینال یک، شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با شماره پرواز ۷۳۳ ساعت ۱۲:۰۰ به مقصد پاریس، هواپیمایی معراج با شماره پرواز ۴۸۰۵ در ساعت ۱۲۰۰ به مقصد استانبول، قشم ایر با شماره پرواز ۲۲۱۳ ساعت ۱۲:۰۰ به مقصد استانبول و هواپیمایی ترکیش با شماره پرواز ۸۸۱ ساعت ۱۲:۳۰ به مقصد استانبول انجام می‌شود.

همچنین پرواز فلای دبی با شماره ۱۸۲۰ ساعت ۱۲:۳۵ به مقصد دبی، پرواز ماهان با شماره ۰۶۳ ساعت ۱۲:۴۵ به مقصد دبی، پرواز ایرتور با شماره ۹۷۲۴ در ساعت ۱۳ به مقصد ایروان و پرواز قطر با شماره ۴۸۳ ساعت ۱۳:۱۰ به مقصد دوحه انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، در ترمینال۲ (سلام) هواپیمایی کاسپین با شماره پرواز ۷۹۰۰ ساعت ۱۲:۳۰ به مقصد نجف، هواپیمایی زاگرس با شماره پرواز ۳۰۹۹ ساعت ۱۲:۳۰ به مقصد نجف، هواپیمایی آسمان با شماره پرواز ۵۸۴ ساعت ۱۳:۰۰ به مقصد نجف، هواپیمایی قشم با شماره پرواز ۲۲۱۷ ساعت ۱۳:۳۰ به مقصد نجف و هواپیمایی تابان با شماره پرواز ۷۲۵۷ ساعت ۱۳:۳۰ مجددا به مقصد نجف انجام می‌شود.

ارسال نظر