شناسه خبر : 32833

شرکت‌های زیادی حساب کاربری در توییتر را می‌بندند

شرکت‌های زیادی حساب کاربری در توییتر را می‌بندند

از زمان خریداری شدن توییتر توسط ایلان ماسک، آینده این پلتفرم ابهام بیشتری پیدا کرده است و با پولی شدن خدمات ساده ای مانند احراز هویت، شرکت‌های بیشتری تصمیم می‌گیرند این شبکه اجتماعی را ترک کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، به تازگی، رادیو ملی آمریکا (ان پی آر) تصمیم گرفته است استفاده از توییتر را در چهارم آوریل متوقف کند. این تصمیم پس از آن گرفته شد که توییتر به حساب کاربری رادیو ملی آمریکا، برچسب "رسانه وابسته به دولت آمریکا" زد. سخنگوی رادیو ملی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای، تاکید کرد ما ارسال توییت از این حساب را تا زمانی که توییتر در این باره توضیح ندهد، متوقف کردیم و به توییت از حسابهای دیگری که برچسب نادرست ندارند، ادامه می‌دهیم.

رادیو ملی آمریکا همچنین توضیح درباره حساب خود را به‌روزرسانی کرد و نوشت: رادیو ملی آمریکا، یک سازمان خبری مستقل است که متعهد است مردم را درباره دنیای پیرامونشان مطلع کند. می‌توانید ما را هر جای دیگری که خبر می خوانید، پیدا کنید.

توییتر اواخر سال گذشته تقریبا مرگ زودهنگام را تجربه کرد. پس از این که صدها کارمند این شرکت در ۱۷ نوامبر استعفا کردند، شایعاتی پیچید که توییتر دچار احتضار شده است.

کاربران سوگواری درباره از دست دادن این سایت را آغاز کرده و جوکهای آخر خود را گفتند. بعضی هم کینه‌های قدیمی را زنده کردند و به دلیل فقدان صدها کارمند ضروری این پلتفرم، کاربران نگران ایمنی و حریم خصوصی خود در این پلتفرم شدند.

بر اساس گزارش وب سایت وولچر، با مبهم شدن آینده توییتر، شرکتهای مختلف به شکلی خروج از این پلتفرم را اعلام کردند و از عدم فعالیتشان در این شبکه اجتماعی خبر دادند. شبکه سی بی اس نیوز ۱۸ نوامبر اعلام کرد با ابهاماتی که در توییتر وجود دارد، ارسال توییت را متوقف می‌کند. با این حال، ۲۰ نوامبر این شبکه اعلام کرد به این پلتفرم برمی‌گردد.

 

ارسال نظر