شناسه خبر : 32293

محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۲

محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۲

مرکز مدیریت راه‌ها محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در جاده‌های شمال را اعلام کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد با توجه به پیش بینی وضعیت تردد و با هدف کنترل ترافیک تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲،  ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی از روز سه شنبه ۲۳ اسفندماه امسال تا پایان روز سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در محورهای چالوس، هراز و سوادکوه اعمال می شود

‌محدودیت‌های کلی

عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در محور‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع می‌باشد.

در تمامی محور‌های برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌گردد، عبور و مرور انواع تریلر، ناوگان ترانزیتی، کامیون و تانکر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، کود‌های شیمیایی، ضد عفونی کننده و کالا‌های اساسی (گندم، جو، برنج، سویا، دانه‌های روغنی و ..) یا دارای مجوز از پلیس راهور فراجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌گردد که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فرودین ۱۴۰۲ در همه محور‌های برون شهری کشور ممنوع می‌باشد.

محدودیت‌ها در محور کرج – چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۲۳، ۲۴، ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفند الی ساعت ۲۴ همان روز، از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تاریخ‌های مذکور تا ساعت ۲۴، از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد  یکطرفه خواهد شد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۲، ۳، ۴، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج میدان امیرکبیر و ابتدای آزادراه تهران-شمال (انتهای بزرگراه آزادگان) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه ، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تاریخ‌های مذکور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد، از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

در صورت افزایش حجم تردد در آزاد راه تهران – شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل‌ها با اعلام مامورین مستقر در محل مسیر جنوب به شمال یا شمال به جنوب به صورت مقطعی از ایتدای آزاد راه در هر دو مسیر مسدود خواهد شد.

محدودیت تردد در محور هراز

تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع می‌باشد.

تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۲۳ اسفند تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۵ فروردین و از ساعت ۶ روز پنجشنبه ۱۰ فروردین تا ساعت ۲ بامداد سه شنبه ۱۵ فروردین از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۲۹ اسفند تا ساعت ۲۴ همان روز، از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به آب اسک یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تاریخ‌های ۲، ۳، ۴، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۲، از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تاریخ‌های مذکور الی ساعت ۲۴ از آب اسک به رودهن به صورت یکطرفه خواهد شد.

محدودیت تردد در محور سوادکوه

تردد انوع تریلر‌ها از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ اسفند از مسیر جنوب به شمال محور تهران- فیروز کوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد انوع تریلر‌ها از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفند از مسیر جنوب به شمال محور تهران- فیروز کوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد انوع تریلر‌ها از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه سوم و چهارم فروردین ۱۴۰۲ از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر- فیروز کوه – تهران و بالعکس ممنوع است.

تردد انوع تریلر‌ها از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تاریخ‌های ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر-فیروز کوه – تهران و بالعکس ممنوع می‌باشد.

ارسال نظر