شناسه خبر : 32022

آغاز ماموریت های نوروزی اورژانس از ۲۴ اسفند

آغاز ماموریت های نوروزی اورژانس از ۲۴ اسفند

رئیس سازمان اورژانس کشور، از آماده باش نیروهای اورژانس در روزهای پایانی سال و انجام ماموریت های نوروزی خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، جعفر میعادفر، روز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در حاشیه همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، گفت: با توجه به در پیش بودن جشن نیمه شعبان و پیش بینی حضور میلیونی زائران در مسجد جمکران، سازمان اورژانس به همین منظور تمهیداتی در نظر گرفته است.

وی از آماده باش نیروهای اورژانس در چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: در همین راستا نیز، سازمان اورژانس کشور برای ارائه خدمات به هموطنان، در آماده باش کامل به سر می‌برد.

میعادفر در ادامه به شروع طرح سلامت نوروزی اشاره کرد و گفت: طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند شروع و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی با اشاره به آماده باش ۲۶ هزار نیروی اورژانس در طرح سلامت نوروزی، افزود: حدود ۳۲۰۰ پایگاه اورژانس در سراسر کشور آماده خدمات رسانی به هموطنان و مسافران نوروزی هستند.

میعادفر با عنوان این مطلب که رئیس سازمان اورژانس کشور به عنوان دبیر طرح سلامت نوروزی مأموریت هماهنگی برنامه‌های وزارت بهداشت را بر عهده دارد، گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان از ۴ فروردین آغاز می‌شود، پیش بینی می‌شود که سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند شروع شود. از همین رو، بیش از ۱۰۰۰ بیمارستان کشور در آماده باش به سر می‌برند.

 

ارسال نظر