شناسه خبر : 31889

راه اندازی خطوط ویژه گردشگری پایتخت در عیدنوروز

راه اندازی خطوط ویژه گردشگری پایتخت در عیدنوروز

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اقدامات ناوگان اتوبوسرانی را برای عیدنوروز تشریح کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علیزاده سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام آمادگی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲، گفت: در روز‌های پایانی سال، تعداد سفر‌های روزانه از جمله استفاده از اتوبوس به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد و مجموعه اتوبوسرانی اقدامات لازم را به منظور استفاده حداکثری از توان ناوگان متناسب با افزایش حجم تقاضای سفر به کار گرفته است.

 علیزاده با تأکید بر اینکه مجموعه اتوبوسرانی برای پاسخگویی به نیاز شهروندان با تمام توان به میدان آمده است، افزود: با توان حداکثری و تمام ظرفیت و به صورت شبانه روزی امیدواریم نوروزی متفاوت در خدمات رسانی اتوبوسرانی تهران برای شهروندان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه نسبت به انجام تعمیرات جزیی و کلی اتوبوس‌ها اقدام کرده‌ایم، تصریح کرد: در هفته پایانی سال، علاوه بر تقویت کلی ناوگان، خطوط منتهی به بازار‌ها و مراکز خرید نیز به صورت ویژه تقویت می‌شوند.

 سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه علاوه بر فعالیت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی خطوط تندرو، در مسیر‌های دارای تقاضای سفر نسبت به افزایش ساعات کار خطوط اقدام می‌شود، اظهار کرد: به منظور امکان پاسخگویی به تقاضای سفر شهروندان از طریق نظارت تصویری، نسبت به اعزام اتوبوس کمکی در نقاط پرتقاضا اقدام می‌کنیم، ضمن اینکه هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور به منظور رفع مشکلات و گره‌های ترافیکی برای تسهیل و تسریع در تردد اتوبوس‌ها به عمل آمده است.

علیزاده با بیان اینکه نظافت بهینه و کامل از جمله روشویی، توشویی و زیرشویی اتوبوس‌ها را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم، تصریح کرد: همچنین، نسبت به استقرار واحد‌های امدادی سبک و سنگین برای رفع مشکلات فنی اتوبوس‌ها و جلوگیری از انسداد شبکه معابر اقدام کرده‌ایم.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه رانندگان خدوم ناوگان اتوبوسرانی پایتخت و نیرو‌های شریف پشتیبان آن‌ها در بخش فنی، ستاد و سامانه‌ها به صورت شبانه‌روزی و تمام‌وقت مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: رانندگان و سایر خدمتگزاران شرکت واحد حتی در لحظه تحویل سال جدید هم در خدمت شهروندان خواهند بود.

علیزاده یادآور شد: تشکیلکارگروه ویژه خدمات نوروزی اتوبوسرانی،  اطلاع رسانی و تبلیغات فرهنگی در ۲۲۰ ایستگاه اتوبوس پایتخت،  به کار گیری ۱۷۴ اتوبوس نو و جدید برای خدمات دهی به شهروندان و مسافران نوروزی،  اطلاع رسانی فرهنگی پایتخت ویژه نوروز و بهار طبیعت بر روی ۴۴ اتوبوس در سطح مناطق ۲۲ گانه،  افزایش ساعات کار و خدمت رسانی خطوط اتوبوسرانی مناطق منتهی به بازار تهران و راه اندازی خطوط ویژه گردشگری در مسیرهای مختلف تاریخی شهر تهران جهت خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی از دیگر اقدامات این شرکت برای عید نوروز است.

 

ارسال نظر