شناسه خبر : 31871

لغو مرخصی کارکنان اورژانس در ایام نوروز

لغو مرخصی کارکنان اورژانس در ایام نوروز

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۷ درصد مأموریت‌های ترافیکی ما افزایش داشته است، گفت: تمامی مرخصی‌ها تا ۱۴ فروردین لغو است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر میعادفر در هفتاد و ششمین کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی با بیان اینکه در سال گذشته پیش‌بینی افزایش تردد‌ها را داشتیم، گفت: امسال به دلیل تقارن ماه رمضان با عید نوروز پیش بینی می‌کنیم تردد‌ها کاهش پیدا کند.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۷ درصد مأموریت‌های ترافیکی ما افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته سه میلیون مراجعه به بیمارستان‌ها داشتیم.

وی با بیان اینکه اورژانس کشور سه هزار و ۲۰۰ پایگاه زمینی و هوایی دارد، گفت: همکاران ما در ساعات پیک تردد‌ها در پایگاه‌های جاده‌ای در حالت آماده باش کامل هستند.

میعادفر تصریح کرد: رشد تورم باعث می‌شود که اسکان‌های چادری به جای اسکان در هتل‌ها افزایش پیدا کند و به دنبال این موضوع مسمومیت‌ها هم افزایش پیدا کند.

رئیس اورژانس کشور در پایان گفت: تمام مرخصی‌ها لغو و از ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین در کنار سایر دستگاه‌ها به مردم خدمت رسانی می‌کنیم.

 

ارسال نظر