شناسه خبر : 31687

زمان پیش فروش محصولات سایپا مشخص شد

زمان پیش فروش محصولات سایپا مشخص شد

براساس اعلام گروه خودروسازی سایپا؛ ثبت نام پیش فروش کوییک و ساینا برای متقاضیان عادی و مادران از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۳ اسفند ماه آغاز می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در این طرح پیش فروش، ساینا. اس دوگانه سوز، کوییک جی ایکس، کوییک. آر جی ایکس و کوییک. آر اتوماتیک با تاریخ تحویل آذر تا اسفند ماه ۱۴۰۲ عرضه شده است.

پیش فروش محصولات سایپا از ۳ اسفند

بر اساس این گزارش؛ متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۱۳ روز سه شنبه ۲ اسفند ماه با مراجعه به سایت saipa.iranecar.com نسبت به انجام پیش ثبت نام و دریافت رمز و کد کاربری اقدام کنند.

همچنین متقاضیان عادی می‌بایست نسبت به وکالتی کردن حساب و تکمیل موجودی حداقل به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان (۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان) تا آغاز ثبت نام اقدام کنند.

علاوه بر این در مرحله پیش ثبت نام هیچ گونه برداشت وجهی توسط شرکت از حساب مذکور صورت نمی‌پذیرد و اولویت جهت ثبت درخواست متقاضیان وجود ندارد.

مشتریان حائز شرایط می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه (۳ اسفند) با مراجعه به سایت مذکور جهت ثبت نام و پرداخت یکباره وجه تا تکمیل ظرفیت مراجعه کنند.

گفتنی است امکان پیش ثبت نام در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه مادران که از ساعت ۱۳ روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه آغاز شده به مدت ۳ روز ادامه دارد و این طرح به افتتاح حساب وکالتی نیاز ندارد.

ارسال نظر