شناسه خبر : 31396

چرا بلیت هواپیما نیست؟

چرا بلیت هواپیما نیست؟

در روزهای اخیر با بررسی سایت‌های فروشنده بلیت هواپیما و آژانس‌های هواپیمایی در مسیر پروازی خوزستان به مناطق مختلف کشور هیچ بلیتی برای سفر یافت نمی‌شود. این موضوع برای سفر به مقصد خوزستان و اهواز نیز صادق است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، در حالی که مسیر پروازی اهواز- تهران یکی از پرترددترین مسیرهای پروازی ایران است اما با بررسی درگاه‌های فروش اینترنتی بلیت هواپیما و همچنین آژانس‌های مسافرتی هیچ بلیتی برای سفر از اهواز به تهران تا اواسط اسفندماه پیدا نمی‌شود.

این موضوع در دیگر مسیرهای پروازی از جمله مسیر اهواز- مشهد، اهواز-کیش و همچنین مسیرهای برگشت نیز صدق می‌کند و هیچ پروازی از امروز ۲۳ بهمن ماه تا حدود ۲ هفته آینده و اواسط اسفندماه در این مسیرها برای مسافران نیست.

امید خوانساری عضو دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی خوزستان، در خصوص این مساله گفت: یکی از مهمترین علل این موضوع بحث نارضایتی شرکت‌های هواپیمایی از قیمت بلیت پروازها است که باعث شده تا به صورت گزینشی و بسیار محدود بلیت برای پرواز عرضه کنند.

وی افزود: همچنین شرایطی که در بحث پدیده مه گرفتگی اهواز در چند هفته گذشته به وجود آمد باعث شد تا بسیاری از پروازها در مسیر اهواز با مشکل مواجه شوند و از این رو در حال حاضر در مسیرهای پروازی اهواز مشکل بلیت وجود دارد.

عضو انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر در دیگر مسیرهای کشور مثل تهران – مشهد و ... مشکلی برای خرید بلیت وجود ندارد اما در مسیرهای پروازی خوزستان تا اواسط اسفندماه حتی یک بلیت برای پرواز نیست.

ارسال نظر