شناسه خبر : 31075

اختصاصی چابک آنلاین؛

گروه آوا پزشک ۹۱ میلیارد تومان سود ساخت

گروه آوا پزشک 91 میلیارد تومان سود ساخت

گروه شامل شرکت تولیدی و صنعتی آواپزشک (سهامی خاص) و شرکت های فرعی آن موسسه غیر تجاری کارآفرینان آوا سلامت، موسسه محب سلامت ایرانیان، شرکت آوای فناوری اطلاعات سلامت، شرکت عمران آوای سلامت، موسسه آوای هنر سلامت، شرکت تامین آوا سلامت و شرکت سلامت الکترونیک ایرانیان است.

چابک آنلاین، ساناز صداقت، شرکت تولیدی و صنعتی آواپزشک (سهامی خاص) در تاریخ1371/12/12 تحت شماره 95879 و شناسنامه ملی 10101399409  در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.

به موجب صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1395/10/14نام شرکت به گروه آوا پزشک تغییر یافت.

مرکز اصلی شرکت: تهران و کارخانه واقع در شهرستان آشتیان شهرک صنعتی مزرعه است.

هیات دیره

تعداد کارکنان

فعالیت های اصلی شرکت

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه عبارت است از ساخت و تولید انواع سر سوزن سرنگ و سرنگ یکبار مصرف که به وسیله احداث کارخانه انجام می گیرد.

همچنین اخذ نمایندگی از شرکت های داخلی و خارجی و اعطای نمایندگی به شرکت های داخلی و خارجی و عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی است.

به موجب صورتجلسه مجمع عمومی و فوق العاده  مورخ ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ موضوع فعالیت شرکت اعمال نظارت و کنترل و مشارکت در تصمیم گیری های مربوط به سیاست های مالی و عملیاتی شرکت های تابعه و با هدف کسب انتفاع از فعالیت در زمین های ذیل فعالیت می کند:

مشارکت و سرمایه گذاری با فناوران و صنعتگران حوزه سلامت درجهت تامین محصولات و خدمات نوین مورد نیاز حوزه سلامت.

همکاری با موسسات فرهنگی و آموزشی تحقیقاتی و هنری جهت انجام امور مربوطه ، تجاری سازی طرح های پژوهشی و کاربردی مبتکران و نو آوران حوزه سلامت به طرح های تولیدی و مولد مورد نیازکشور،ایجاد واحدهای تولیدی در راستای تحقق اهداف شرکت، تهیه، تامین، خرید و فروش تجهیزات، ملزومات و وسایل پزشکی و سایر تجهیزات یکبار مصرف و سرمایه ای پزشکی ، بیمارستانی ، درمانی ،تشخیصی ، دارویی،دندانپزشکی و توانبخشی.

اخذ نمایندگی از شرکت های خارجی و داخلی در ارتباط با فعالیت های موضوع شرکت.

تاسیس شرکت و موسسات و ایجاد نمایندگی و شعب در داخل و خارج از کشور.

انجام خدمات طراحی و مهندسی اصولی و تضمین پروژه ها در حوزه سلامت.

ارائه سایر خدمات فنی، مدیریتی، اجرایی و مالی به شرکت های تابعه، سرمایه گذاری با هدف کسب انتفاع و کنترل عملیات با نفوذ قابل ملاحظه در شرکت های تابعه. انبارداری، بازاریابی، توزع و فروش محصولات و بازرگانی اعم از صادرات و واردات ، سرمایه گذاری در مسکوکات ، فلزات گران بها، گواهی سپرده  بانکی و سپرده های سرمایه گذاری نزد بانک ها و موسسات مالی اعتباری ماز در حوزه سلامت. سرمایه گذاری در سهام ف سهم الشرکه ، واحد های سرمایه گذاری در حوزه سلامت با هدف کسب انتفاع.

سرمایه گذاری در سایر دارایی ها از جمله دارایی های فیزیکی پروژه های تولیدی ساختمانی با هدف کسب انتفاع در حوزه سلامت تغییر یافت و در نتیجه ماده مربوطه در اساسنامه به شرح مذکور اصلاح شد.

عملکرد مالی

فروش خالص

درآمد ارائهئ خدمات

موضوع فعالیت شرکت

 

  • شبرنگ

    مرسی از توجه ...

ارسال نظر