شناسه خبر : 30763

حضور ۳۴ شرکت فناور و دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تجار عراق

حضور ۳۴ شرکت فناور و دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تجار عراق

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: ۳۴ شرکت فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان و مراکز رشد وابسته در نمایشگاه بین‌المللی تجار عراق شرکت می‌کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنافرهاد نامداری دوم بهمن اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی لرستان با حضور ۳۷ تاجر و بازرگان از استان‌های شمال عراق در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از چهارم تا ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی خرم‌آباد دایر است که ۳۴ شرکت فناور و دانش بنیان از پارک علم و فناوری لرستان و مراکز رشد وابسته در آن حضور دارند.

نامداری بیان کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا شرکت‌های فناور بتوانند محصولات خود را عرضه و معرفی کنند و تجار و سرمایه‌گذاران می‌توانند در صورت تمایل، اقدام به سرمایه گذاری در زمینه‌های مورد علاقه کنند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان تصریح کرد: شرکت‌های فناور و دانش بنیانی که محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند در حوزه‌های کشاورزی، صنایع غذایی، دامپروری، شیلات، فنی مهندسی و پتروشیمی به مرحله تولید انبوه محصول رسیده‌اند و توان صادراتی لازم برای حضور در این نمایشگاه را دارند.

وی توسعه صادرات و معرفی توانمندی‌های لرستان در بخش‌های مختلف و نیز گسترش روابط اقتصادی دو جانبه با اقلیم کردستان عراق را از اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری نمایشگاه‌های مشابه، زمینه بروز توانمندی‌های واحدهای فناور استان و توسعه اشتغال دانش‌بنیان و کارآفرین فراهم شود.

 

ارسال نظر