شناسه خبر : 30146

بازسازی دکل حفاری سحر ۱ با همت متخصصصان داخلی

بازسازی دکل حفاری سحر 1 با همت متخصصصان داخلی

دکل حفاری "سحر ۱" با امضای قراردادی بین مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) و شرکت حفاری شمال، بازسازی می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، این قرارداد بازسازی طی بازرسی ها، مذاکرات متعدد و مستمر فنی میان ۲ شرکت تنظیم و در مراسمی با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل ۲ شرکت ایزوایکو و حفاری شمال امضا شد.

سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در مراسم امضای قرارداد با تشکر از حسن اعتماد شرکت حفاری شمال به پیمانکاران و کارشناسان داخلی فعال در حوزه صنعت دریایی کشور گفت: ایزوایکو با تمام تلاش، برای انجام این طرح با بهترین کیفیت و در چهارچوب برنامه زمان بندی شده قرارداد، اقدام خواهد کرد.

مرتضی پاکروان رئیس هیئت مدیره شرکت حفاری شمال نیز در این نشست بر استفاده از توانمندی‌های ایجاد شده در زمینه بازسازی سکو‌های حفاری دریایی در شرکت‌های توانمند داخلی مانند ایزوایکو و بهره مندی از توان و تجارب ملی و بومی تاکید کرد.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) بازسازی و تعمیرات دکل‌های حفاری متعددی را در کارنامه دارد و تعمیرات هر دکل حفاری علاوه بر ایجاد میانگین ۴۰۰ شغل، از خروج میلیون‌ها دلار ارز نیز جلوگیری می‌کند.

ارسال نظر