شناسه خبر : 30059

مقایسه ویلا و هتل در کیش برای یک سفر ۴ روزه

مقایسه ویلا و هتل در کیش برای یک سفر 4 روزه

اقامت در ویلا یا هتل؟ این سوالی است که اکثر مسافران پیش از آغاز سفر از خود می‌پرسند؛ مخصوصاً زمانی که افراد بخواهند سفرهای خاص و به یادماندنی را تجربه کنند، حسابی دچار چالش می‌شوند و نمی‌دانند کدام یک از گزینه‌های اقامتی می‌تواند مناسب‌تر باشد. به همین علت در این مطلب قصد داریم مقایسه‌ای بین اقامت ویلا و هتل در سفر کیش داشته باشیم و ببینیم کدام یک می‌تواند مناسب‌تر و جذاب‌تر باشد.

رزرو هتل کیش برای اقامتی لوکس

اقامت در هتل معمولاً اولین گزینه مسافرانی است که راهی جزیره زیبای کیش می‌شوند. جزیره‌ای که همچون نگینی درخشان در آب‌های نیلگون خلیج فارس می‌درخشد و خودنمایی می‌کند. هتل‌های کیش به خاطر داشتن امکانات لوکس و خدمات خوب معروف و مشهور هستند. این هتل‌ها هر کدام متناسب با تعداد ستاره‌ها و خدماتشان قیمت‌های متفاوتی دارند. به عنوان مثال هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز، ساحل اختصاصی، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی، خشکشویی، رستوران، کافی شاپ، انواع تفریحات آبی مانند غواصی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و… را به مسافران ارائه می‌دهند.

با شناخت امکانات هتل‌ها، شاید بخواهید بدانید قیمت رزرو هتل‌های کیش به چه صورت است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که علاوه‌بر امکانات، خدمات و تعداد ستاره‌های هتل، زمان رزرو نیز در تعیین قیمت دخیل است. به همین علت پیشنهاد می‌کنیم برای یافتن پاسخ این سوال از پلتفرم‌های آنلاین رزرو هتل کمک بگیرید. زیرا آن‌ها هم به‌روز‌ترین قیمت را ارائه می‌دهند هم معمولا قرارداد سالانه با هتل‌ها دارند و هتل‌ها را با تخفیف ارائه می‌کنند. 

بهترین هتل‌های کیش برای اقامت

امروزه برای پیدا کردن بهترین هتل‌های کیش راه سختی پیش رو ندارید تنها کافی است به یکی از وب سایت‌های رزرو هتل مراجعه کنید تا با لیستی بلند بالا از انواع هتل‌های پنج ستاره، چهار ستاره، سه ستاره و حتی هتل آپارتمان مواجه شوید. مواردی که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و می‌توانند اقامتی به یادماندنی را برای شما به ارمغان بیاورند. بعضی از بهترین هتل‌های کیش که مسافران قبلی آنها را تایید کرده‌اند عبارتند از: هتل میراژ، هتل ساحلی ترنج، هتل پانوراما، هتل داریوش, هتل شایان، هتل پارمیس، هتل شایگان و هتل بین‌المللی کیش.

 هر کدام از این اقامتگاه‌ها مزایای خاص خودشان را دارند؛ به عنوان مثال مهم‌ترین مزیت اقامت در هتل ترنج، قرارگیری دریا زیر پاهای شما و تماشای طلوع و غروب خورشید است. همچنین با اقامت در هتل داریوش کیش به موزه‌ای از مجسمه‌های تاریخی هخامنشی وارد می‌شوید و به گذشته‌های دور سفر می‌کنید. بنابراین با هر سلیقه‌ای که باشید می‌توانید اقامتگاه خاص خود را پیدا کنید و لذت ببرید.

photo_2023-01-03_11-28-52

اجاره ویلا کیش برای تجربه یک اقامت راحت

در کنار هتل‌های لوکس و چند ستاره، ویلاها و سوئیت‌های متنوعی در جزیره کیش وجود دارند که بهترین امکانات و خدمات را ارائه می‌دهند. مواردی که با اقامت در آن‌ها حس می‌کنید در منزل خودتان هستید و می‌توانید حسابی راحت باشید و خوش بگذرانید. مهمترین مزایای اجاره ویلا در کیش و اقامت در ویلا دسترسی آسان به مراکز تفریحی و گردشگری و مقرون به صرفه بودن اقامت است. برای این توضیح دو علت داریم:

  1. شما می‌توانید متناسب با هدف‌تان از سفر به کیش، در محله‌ای با دسترسی مناسب به مکان‌های هدف‌تان اقامت کنید.
  2. در صورتی که سفرتان گروهی باشد، نیازی به اجاره چندین اتاق در هتل نخواهید داشت و همگی می‌توانید در یک ویلا ساکن شوید.

از دیگر مزایای اقامت در ویلا باید به مواردی چون امکان دعوت مهمان، امکان برگزاری مهمانی، مجاز بودن ورود حیوانات خانگی، امکان پخت و پز و طبخ غذای مورد علاقه اشاره کنیم.

بهترین ویلاهای کیش چه امکاناتی دارند؟

در جزیره کیش ویلا‌های مختلفی وجود دارند که متناسب با امکانات، دسترسی به مرکز شهر، مراکز تفریحی و درمانی قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. به عنوان مثال ویلاهای شهرک صدف همگی مبله و با دکوراسیون خوب ارائه می‌شوند یا ویلاهای شهرک دامون که جزء لوکس‌ترین ویلاهای کیش هستند امکاناتی مانند استخر، سالن بیلیارد، باربیکیو، دسترسی به ساحل، پارکینگ، اتاق خواب‌‌های مجهز و… دارند. از امکانات عمومی همه ویلا‌ها هم می‌توانیم به مواردی چون آشپزخانه، وسایل و ظروف پخت‌وپز، تلویزیون و سرویس خواب اشاره کنیم. شما می‌توانید پس از مشخص کردن هدفتان از سفر به کیش و تفریحات مورد نظرتان، نسبت به رزرو ویلا اقدام نمایید. زیرا هر کدام از محله‌های کیش به مکان‌های خاصی نزدیک هستند و امکانات خاصی در اختیار شما می‌گذارند. مثلا شهرک صدف به فرودگاه و شهرک میرمهنا به جاذبه‌های تفریحی نزدیک هستند. (به همین علت شناخت بهترین لوکیشن‌های کیش برای اجاره ویلا می‌تواند کمک کننده باشد.)

اقامت در ویلا یا هتل؟

اکنون که با مزایای اقامت در هتل و ویلا آشنا شدید احتمالاً خودتان بهتر می‌توانید بین این دو مورد بهترین گزینه را انتخاب نمایید. اما به‌طور کلی باید بگوییم که اگر هزینه اقامت در کیش برای شما مهم است و قصد دارید سفر مقرون به صرفه‌تری داشته باشید، بهتر است اقامت در ویلا و سوئیت را انتخاب کنید. زیرا کیش از آن جاهایی است که افراد معمولاً بیش‌ترین زمان خود را در خارج از اقامتگاه سپری می‌کنند و در بازارها و مراکز تفریحی می‌چرخند. بنابراین چندان اهمیتی ندارد که در هتل باشید یا ویلا. همچنین امکانات برخی از ویلاهای کیش به قدری خاص و لوکس هستند که با هتل‌ها رقابت می‌کنند پس خیلی سخت نگیرید و به‌جای اقامت در اتاق‌های جدا، با دوستان و خانواده در یک فضا مقیم شوید و خوش بگذرانید.

اما اگر هدفتان از سفر به کیش استراحتی سه یا چهار روزه است و قصد دارید در خلال استراحت برخی کارهای اداری یا تجاری را انجام دهید، اقامت در هتل می‌تواند گزینه بهتری باشد. زیرا همه چیز آماده و مهیا است و شما دچار کم‌ترین زحمت ممکن می‌شوید. در هر صورت انتخابتان هر چه که باشد، وب سایت‌های رزرو آنلاین هتل و ویلا می‌توانند بخشی از زحمت شما را کم و در فرآیند اجاره هتل کمک کننده باشند. مهم‌ترین مزیت استفاده از این پلتفرم‌ها دریافت تخفیف‌های قابل توجه است. بنابراین اگر قصد سفر به کیش را دارید حتما سری به سایت‌های اجاره ویلا بزنید و کار را برای خود آسان کنید.

ارسال نظر