شناسه خبر : 29833

درآمد شهرداری تهران در ۸ ماهه سال جاری ۵۶ درصد افزایش یافت

درآمد شهرداری تهران در ۸ ماهه سال جاری 56 درصد افزایش یافت

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، از افزایش ۵۶ درصدی درآمدهای شهرداری تهران در ۸ ماهه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، لطف اله فروزنده،  از روند افزایشی ثبت هزینه در شهرداری تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: شهرداری تهران در ۸ ماهه امسال ۲۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در خصوص منابع نقد و غیر نقد درآمد داشته است.

وی با اشاره به سیر صعودی افزایش درآمد شهرداری تهران افزود: همچنین درآمد شهرداری تهران، به طور کلی ۵۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته که ۴ هزار میلیارد تومان آن، به آبان ماه امسال اختصاص دارد.

فروزنده با اشاره به آمار ثبت هزینه در شهرداری تهران عنوان کرد: شهرداری تهران در ۸ ماهه سال جاری ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان ثبت هزینه داشته که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۶ در صد افزایش داشته است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: بیشترین آمار ثبت هزینه رقم ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که مربوط به آبان ماه امسال می باشد. این رقم در مقایسه با سال‌های گذشته به عنوان یک رکورد برای شهرداری تهران تلقی می‌شود که در گزارش مقایسه‌ای درآمد شهرداری تهران در خصوص ثبت هزینه، معاونت خدمات شهری و محیط زیست، سازمان سرمایه گذاری و منطقه ۹ بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم همدلی و هم افزایی تمامی معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها در پیشبرد اهداف مدیریت شهری گفت: امیدوارم با تلاش نیروهای خدوم شهرداری تهران ونزدیک شدن به ایام پایانی سال، روند رو به رشد درآمد شهرداری تهران بیش از پیش محقق شود.

ارسال نظر