شناسه خبر : 28115

تغییر شرایط رجیستری تلفن همراه مسافر

تغییر شرایط رجیستری تلفن همراه مسافر

شرایط رجیستری تلفن همراه مسافر با تغییراتی همراه بوده است؛ از جمله آنکه پرداخت حقوق ورودی تلفن همراه صرفاً با کارت بانکی به نام مسافر و حداکثر تا یک ماه امکان پذیر است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، علی وکیلی مدیرکل دفتر واردات گمرک ایران در بخشنامه‌ای اعلام کرد که شرایط رجیستری تلفن همراه مسافر تغییر کرده است.

در این بخشنامه که یکم آبان ماه صادر شده، آمده است: پیرو بخشنامه صادره مورخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ موضوع مفاد مصوبه کمیته فنی رجیستری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر الزامات اصلاح فرایند ثبت اطلاعات در سامانه رجیستری و همچنین تسهیل در انجام تشریفات رجیستری گوشی همراه مسافرین ورودی، اعلام می‌دارد، با عنایت به پیاده سازی و اجرای سرویس نحوه پرداخت حقوق ورودی گوشی‌های همراه مسافری، از تاریخ ۱۴۰۱/۷/۱۹، پرداخت هزینه‌ها صرفاً از طریق کارت بانکی شخص مسافر و نماینده حداکثر یک ماه پس از ورود قابل انجام می‌باشد.

ضمناً به لحاظ عدم امکان ادامه فرایند تشریفات ثبت اطلاعات در سامانه رجیستری پس از خروج مسافر از مبادی ورودی سالن‌های مسافری (تحت هر عنوان)، فرآیند و نحوه ثبت اطلاعات در مبادی ورودی با هماهنگی دستگاه‌های همجوار مستقر در مبادی ورودی مجدداً با نصب بنر و اطلاع رسانی مناسب گردیده و در سالن‌های مسافری در رؤیت مسافرین ورودی فرار گیرد.

ضمناً مسئولیت حسن اجرای بخشنامه بالاترین مقام اجرایی گمرک مربوطه است.

گفتنی است؛ پرداخت حقوق ورودی از طریق درگاه‌های بانکی نیاز به رمز دوم دارد در صورت نداشتن کارت بانکی به نام مسافر به خصوص کودکان امکان رجیستری وجود نخواهد داشت.

تغییر شرایط رجیستری تلفن همراه مسافر

 
ارسال نظر