شناسه خبر : 26671

معرفی بهترین مقاصد برای اولین سفر خارجی

معرفی بهترین مقاصد برای اولین سفر خارجی

اگر قصد دارید برای اولین بار سفرهای خارجی را تجربه کنید؛ بهتر است کشورهایی را انتخاب کنید که در میان ایرانیان محبوب هستند.

اگر قصد دارید برای اولین بار سفرهای خارجی را تجربه کنید؛ بهتر است کشورهایی را انتخاب کنید که در میان ایرانیان محبوب هستند. با این کار دیگر نگران یادگیری زبان خاصی نیستید چون معمولا فارسی‌زبان‌های زیادی را در این کشورها خواهید یافت. همچنین افراد زیادی به انگلیسی یا ترکی صحبت می‌کنند و برخی از آن‌ها زبان فارسی را نیز تا حدی می‌شناسند. از طرفی دیگر این مقاصد در همسایگی ایران قرار دارند و سفر به آن‌ها مانند تور تفلیس نسبت به سایر تورهای خارجی از هزینه ارزان‌تری برخوردار است. بنابراین برای تجربه سفری به یاد ماندنی و دلچسبی با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

تفلیس در گرجستان

تفلیس، پایتخت گرجستان و بزرگترین شهر آن است که در جنوب شرقی اروپا واقع شده است. این شهر موقعیت جغرافیایی خاصی دارد که آن را به نقطه اتصالی برای دو قاره اروپا و آسیا بدل می کند از این رو سالانه میزبان نشستها و همایشهای متعددی است که آن را در دنیا زبانزد کرده است. تفلیس پر از شگفتی های معماری است؛ تنها کافیست یک ساعت زمان بگذارید و گشتی در این شهر بزنید تا ترکیبی از سبک های مختلف معماری از قرون وسطی گرفته تا نئو کلاسیک و معماری استالینیت را به تماشا بنشینید.

1

با در نظر گرفتن جاذبه های دیدنی و مراکز خرید مجللی که در شهرهای مختلف گرجستان مانند تفلیس و باتومی وجود دارند، بسیاری از گردشگران در فاصله اواخر بهار تا اواخر تابستان اقدام به خرید بلیط هواپیما گرجستان و تور گرجستان می کنند. این نکته را باید بدانید که مدت زمان پرواز از تهران به گرجستان بسته به شرکت هوایی متفاوت است. برای مثال پرواز با ایران ایر به مقصد گرجستان بدون توقف 1 ساعت و 50 دقیقه و پرواز با ترکیش به مقصد گرجستان با یک توقف بین 11 تا 29 ساعت به طول می انجامد.

باکو در آذربایجان

آذربایجان از جمله دیگر کشورهای همسایه ایران است که به جهت کوتاهی مسافت و همچنین تدابیر خاصی که دولت این کشور برای تسهیل روند دریافت ویزا برای ایرانیان اندیشیده، توسط هموطنانمان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کشور در همسایگی شمال غربی کشورمان واقع شده و با ایران اشتراکاتی در دریای خزر دارد. باکو پایتخت این کشور و شرقی ترین پایتخت در قاره اروپا است که در ساحل غربی دریای خزر واقع شده است. این شهر ساحلی پر از جاذبه های تاریخی، طبیعی و مدرن است که می‌توانند یک سفر خارجی را برای گردشگران لذت بخش تر کنند.

امنیت اجتماعی، تفریحات، زیر ساخت‌های حمل و نقل عمومی، هزینه های مقرون به صرفه و پیشرفت چشمگیر این شهر در راستای مبدل‌شدن به شهری مدرن نیز از جمله مهمترین دلایل گردشگران تور باکو برای انتخاب این شهر به عنوان یک مقصد گردشگری است. این شهر همچنین سرشار از جشنواره ها و فستیوال های مهم جهانی نظیر فستیوال خرید باکو، فستیوال جاز باکو و... است که آن را به انتخابی جذاب برای سفرهای خارجی بدل می کند.

باکو همچنین از کیفیت و تنوع غذایی بسیاری نیز بهره مند است به گونه ای که بسیاری از مسافران تور باکو، آن را با غذاهای خوشمزه و لذیذش می‌شناسند. در این شهر بیش از 30 نوع آش، کباب، کوفته، پلو و ... طبخ می شود که بسیار مشابه خوراک‌هایی است که در آذربایجان ایران سرو می شوند. بدین ترتیب اگر تور باکو را برای سفر انتخاب کرده اید، توصیه می کنیم حتماً سری به رستوران‌های مشهور این شهر نظیر فیروزه ‌، کافه سیتی، پاریس بیسترو، رستوران شاه، چنار و... بزنید.

استانبول در ترکیه

بهترین زمان سفر به استانبول برای تفریح و گردش، فصل بهار و فصل پاییز شناخته می‌شود. شما در بهار می‌توانید از منظره‌ی زیبای شهر به‌ویژه تنگه بسفر دیدن کنید و از آب و هوای مطلوب و گل‌های رنگارنگ شهر لذت ببرید. این تنگه در اواسط بهار میزبان دلفین هایی است که به طرز عجیبی تمایل‌به بازیگوشی برای گردشگران دارند. همچنین در فصل پاییز می‌توانید سری به سواحل استانبول و دیگر جاذبه های گردشگری آن بزنید و لحظات دلپذیری را برای خود ثبت کنید.

3

در سفر با تور استانبول توصیه می کنیم لیستی از اماکن دیدنی و مراکز خرید که می خواهید از آنها بازدید کنید، تهیه نمایید. برای سفر خود برنامه ریزی نمایید و مقدار زمان لازم جهت گشت و گذار در هر مکان را تعیین کنید. در این میان بد نیست بدانید که ایرانی هایی که با تور ترکیه سفر می کنند معمولاً اماکنی چون تنگه بسفر، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، میدان تکسیم، مسجد سلیمانه، ایا صوفیه و مواردی از این دست را در لیست بازدیدهای خود قرار می دهند. در این میان اگر قصد دارید برای خرید تور مسافرتی اقدام کنید بهتر است ابتدا هزینه‌ها را بررسی کنید. به عنوان مثال قیمت تور استانبول قاصدک 24 نسبت به خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهد بسیار مقرون به صرفه بوده و دارای بلیط هواپیما، هتل، بیمه مسافرتی و... است. بنابراین قبل از خرید بهتر است قیمت تورهای موردنظر خود را با کیفیتی که در نظر دارید مقایسه نمایید سپس برای خرید اقدام کنید.

دبی در امارات

دبی، بزرگترین شهر امارات متحده عربی است که در شبه جزیره عربستان و جنوب ایران بنا شده است. این شهر یکی از موفق ترین شهرهای جهان عرب و منطقه خاورمیانه در عرصه تجارت و بازرگانی است که هرچند در ابتدا با درآمدی که از فروش نفت نصیبش می شد، به رشد رسید اما حال پیشرفتش را مدیون رونق مناطق آزاد خود و خدماتی است که به توریست ها اعطا می کند. از سویی دیگر دبی، پایتخت خرید خاورمیانه و یکی از پرطرفدارترین شهرهای خارجی برای ایرانیان است که می تواند تنها به اندازه رزرو تور دبی و سفر به امارات با شما فاصله داشته باشد!

آنتالیا در ترکیه

آنتالیا، از شهرهای دیدنی ترکیه و همچنین از مقاصد گردشگری مشهور در دنیا نام برده می‌شود. این شهر مملو از جاهای دیدنی و استراحتگاه‌های لذت‌بخش است. اگر برای داشتن تجربیات منحصربه‌فرد و همچنین روحیه‌بخش آماده هستید؛ به شهر آنتالیا ترکیه سفر کنید.

4

همچنین براساس اولویت‌های موردعلاقه‌ی خود که می‌تواند ابتدا مناطق تاریخی، تفریحی یا طبیعت و فضای سبز باشد؛ می‌توانید به‌ترتیب از دروازه هادریان ، آکواریوم آنتالیا و آبشار دودن دیدن کنید. ولیکن اگر تمایل‌به گشت‌وگذار در سواحل بی‌نظیر و خیره‌کننده‌ی این شهر دارید که از پرطرفدارترین و بهترین سواحل ترکیه است؛ به منطقه لارا و کنیالتی (Konyaalti) بروید تا لحظات شگفت‌انگیزی را تجربه کنید.

شما می‌توانید پس از انتخاب نحوه‌ی رفتن به آنتالیا یا دیگر شهرهای توریستی ترکیه، به سایت قاصدک24 مراجعه کنید و از انواع بلیط‌های موجود، مانند: بلیط هواپیما آنتالیا، بلیط هواپیما استانبول، بلیط اتوبوس استانبول یا حتی بلیط هواپیما لحظه آخری و بلیط قطار باخبر شوید. برای اطلاع از قیمت انواع تورهای مسافرتی نیز مانند تور دبی، تور استانبول، تور تفلیس و تور آنتالیا می‌توانید از قاصدک 24 کمک بگیرید و در تمام ساعات شبانه روز با پشتیبانی آن‌ها در تماس بوده و خرید خود را به انجام برسانید. همچنین برای دریافت خدمات ویزا، گرفتن بیمه مسافرتی برای کشورهای خارجی و رزرو هتل در سرتاسر ایران به سایت قاصدک 24 مراجعه کنید.

برای خرید تور لحظه آخری آنتالیا کلیک کنید.

 

 

ارسال نظر