شناسه خبر : 24823

تردد موتور سیکلت در چند محور مواصلاتی ممنوع شد

تردد موتور سیکلت در چند محور مواصلاتی ممنوع شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۱۵ تیر تا دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه، پانزدهم تیرماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه، بیستم تیر از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع اعلام شده است؛ در این حال تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
براساس این گزارش، در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه (شانزدهم تا هجدهم تیر) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه نوزدهم و بیستم تیر از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

مرکز مدیریت راه‌ها وضعیت تردد در محور هراز را نیز تشریح کرد که بر اساس اعلام این مرکز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴تا ۲۴ روز یکشنبه نوزدهم تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود؛ این در حالی است که در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محور‌های چالوس و هراز اعمال می‌شود.
در محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش رو، تردد وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از جمله تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. در محور هراز نیز تردد همه تریلر‌ها ممنوع است.
همچنین تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه، ۱۵ تیر و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه از شانزدهم تا بیستم از محور هراز ممنوع است.
براساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌ها در محور فیروزکوه نیز تردد تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه شانزدهم و هفدهم از محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است. همچنین تردد تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه، هجدهم و نوزدهم تیرماه از محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
در محور آستارا - اردبیل و بالعکس تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه، ۱۶ تیرماه در محور مذکور ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های جمعه و یکشنبه در محور مذکور ممنوع است.
براساس این گزارش در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس نیز تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۱۶ تیرماه و تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های جمعه و یکشنبه در تاریخ ۱۷ و ۱۹ تیرماه در محور مذکور ممنوع است.
در این حال اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

ارسال نظر