شناسه خبر : 24539

گازگرفتگی در زیرزمین یک نانوایی ۶ نفر را مسموم کرد

گازگرفتگی در زیرزمین یک نانوایی 6 نفر را مسموم کرد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، از مسمومیت ۶ نفر در اثر گازگرفتگی در زیرزمین یک نانوایی خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، جلال ملکی گفت: ساعت ۲۳:۳۴ شب گذشته در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران یک مورد حادثه گازگرفتگی در یک واحد نانوایی در خیابان سئول، مسیر شمال به جنوب اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: بلافاصله یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد و در محل مشاهده شد که در قسمت زیرزمین یک باب واحد نانوایی سنگکی شش مرد جوان حدوداً ۲۴ ساله در آنجا حضور داشتند که به علت روشن بودن آبگرمکن باعث کاهش اکسیژن و انتشار گاز منوکسید کربن شده بود.

وی گفت: خوشبختانه پیش از اینکه اتفاق خاصی رخ دهد همکاران بنده و عوامل اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و کمک کردند تا این نفرات از محل حادثه خارج شوند و تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت، افزود: در هر ۶ نفر آثار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن وجود داشت و مسمومیت سه نفر شدیدتر بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه گازگرفتگی صرفاً محدود به روزهای سرد سال و مخصوص بخار نیست، اظهار کرد: هر جا که شعله‌ای وجود دارد و خصوصاً در جاهایی که گردش هوا ضعیف است احتمال گازگرفتگی وجود دارد و حتماً باید مسیر مناسبی برای ورود و خروج هوا وجود داشته باشد.

ارسال نظر