شناسه خبر : 23970

کمک ۱۷۵۰ میلیاردی حامیان به ایتام و محسنین

کمک ۱۷۵۰ میلیاردی حامیان به ایتام و محسنین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: خیران و حامیان طرح اکرام سال گذشته ۱۷۵۲ میلیارد تومان کمک به صورت مستقیم به حساب ایتام و محسنین تحت حمایت واریز کردند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا،  حبیب‌الله آسوده با اعلام این خبر افزود: یک میلیون و ۱۴۱ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد مشارکت دارند که این حامیان در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۷۵۲ میلیارد تومان به صورت مستقیم به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۶ هزار فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد هستند، ادامه داد: سرانه دریافتی ایتام از کمک‌های مردمی به عدد ۶۹۵ هزار تومان رسیده است.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار کرد: همچنین ۲۵۲ هزار فرزند محسنین مورد حمایت کمیته امداد هستند که سرانه دریافتی این کودکان نیز ۳۳ هزار تومان در ماه است.

آسوده خاطرنشان کرد: در مجموع حدود ۳۹۸ هزار کودک یتیم و محسنین در طرح اکرام ایتام و محسنین حضور دارند که از این تعداد حدود ۲۵۰۰ نفر فاقد حامی هستند.

 وی با دعوت از مردم نیکوکار ایران اسلامی برای حمایت از کودکان نیازمند، تاکید کرد: حامیان برای پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند عدد ۱ را به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ ارسال یا به پایگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر