شناسه خبر : 23396

ایران مال بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه

ایران مال بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه

بسیاری از مردم به تهران سفر کرده و اقدام به اجاره سوئیت تهران می‌کنند، تنها به این خاطر که از ایران مال بازدید کنند. ایران مال، بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه به شمار می آید. هیچ کالا یا خدماتی نیست که شما نتوانید در این مرکز خرید بزرگ پیدا کنید. همچنین، ساخت و طراحی ایران مال به شکلی انجام گرفته است که به تنهایی نماینده‌ی کلیه شهر ها و استان های ایران باشد. در ادامه بیشتر با این مرکز خرید آشنا خواهید شد.

iran-mall

 

اجاره سوییت مبله برای دیدن بزرگترین مرکز خرید تهران

شهر تهران شگفتی های بسیاری در خود دارد. به همین خاطر، بسیاری از مسافران ترجیح می دهند تا در آن اقدام به اجاره سوئیت ارزان در تهران کنند (که از هتل به نسبت ارزان تر از آب در می آید)، سپس چند هفته ای با حوصله و صبر در آن وقت بگذرانند و از زیبایی هایش لذت ببرند. به علاوه اینکه، امکان دیدن و خرید از بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه را خواهند داشت. بالاخره، به یدک کشیدن واژه‌ی پایتخت برای تهران، موضوع کمی نیست! این پایتخت زیبا و همیشه شلوغ، باید بین رقبای خود – سایر پایتخت های منطقه – در سایر کشور ها حرفی برای گفتن داشته باشد. یکی از مهم ترین مزایای مسافرت و اقامت در تهران، دیدن این مرکز خرید بسیار بزرگ است. اما ببینیم این مرکز خرید چه حرفی برای گفتن دارد.

آشنایی با ایران مال

بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه که در قلب شهر تهران واقع شده است، ایران مال نام دارد. ایران مال نزدیک دریاچه چیتگر و غرب تهران واقع شده است. هیچ چیز نیست که شما نتوانید در ایران مال پیدا کنید. از سالن سینما گرفته تا رستوران، فضای مناسب برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت، کافه، و از همه مهمتر انواع و اقسام فروشگاه ها است.‌

به همین دلیل وقتی به تهران سفر می کنید و اجاره سوییت مبله را می پردازید، می توانید بدون نیاز به جستجوی زیاد در این شهر فقط به ایران مال مراجعه کرده و هر آنچه نیاز دارید را خریداری کنید.

مسجد-جامع-ایران-مال

مجسد ایران مال

بازدید بخش های مختلف ایران مال پس از اجاره سوییت ارزان

ایران مال فقط متشکل از چند فروشگاه یک شکل نیست. بخش های مختلف آن در عین داشتن اتحاد با یکدیگر، با معماری ها و طراحی داخلی متفاوت سنتی و تاریخی طراحی شده اند تا زیبا و چشم نواز بوده و برای بازدید کنندگان جذاب باشند.

بازار سنتی تیمچه حاج علی اکبر: این بازار، دارای سقفی گنبدی شکل و تداعی کننده بازار های قدیمی و تاریخی ایران است که نمونه های آنها در اصفهان، شیراز، تبریز و غیره یافت می شود. این بازار سنتی دارای چهار سرا است. شما می توانید سوغاتی های کل شهر های ایران، عتیقه جات، فرش های دستباف، هنر های دستی را در این بازار خریداری کنید. بنابراین نیازی نیست که در کل شهر تهران به دنبال این اقلام و کالاها باشید.

باغ دیدار: در بخش باغ دیدار، همه چیز تداعی کننده مرکز ایران است. مثلا یک باغ مدرن در آن طراحی شده است که تداعی کننده کویر های مرکزی ایران است.

کتابخانه جندی شاپور یادآور فضای داستان های هری پاتر

وقتی به تهران سفر می کنید و برای پرداخت اجاره سوییت مبله اقدام می نمایید، بعد از سر زدن به ایران مال، بعید است که کتابخانه‌ی آن نظرتان را جلب نکند. هیچ یک از عناصر این مکان با کتابخانه‌ی داستان های هری پا مو نمی زند. دکور آن چوبی است، لوستر های بزرگ و کوچک دارد. به علاوه، انواع و اقسام کتاب ها به زبان های مختلف در آن قرار گرفته اند.

photo_2022-05-16_08-25-36

کتابخانه ایران مال

پیست یخ ایران مال

همانطور که اشاره شد، ایران مال فراتر از یک مرکز خرید ساده یا حتی بزرگ است. پیست یخی که داخل آن قرار گرفته است به شما این اجازه را می دهد که حتی در میان تابستان ورزش های زمستانی انجام دهید؛ مانند اسکی، هاکی روی یخ و غیره.

شربت خانه‌ای مانند کافه نادری

کافه نادری معروف که همواره محفل بسیاری از شاعران و نویسندگان معاصر ایران بوده است اکنون الگویی شده برای ساخت شربت خانه‌ی بزرگ و زیبای ایران مال. بسیاری از مردم فقط به این دلیل به تهران می آیند و برای اجاره سوئیت ارزان اقدام می کنند تا در این شربت خانه نوشیدنی بخورند و کنار دوستان و خانواده باشند. 

خرید تجهیزات ورزشی در ایران مال

اگر به طور حرفه ای ورزش می کنید یا آن را گاه گداری در برنامه روزانه تان قرار میدهید، ایران مال بهشت شماست. زیرا می توانید برای خرید کلیه تجهیزات ورزشی نایاب یا در دسترس در این مرکز خرید بزرگ اقدام نمایید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا در این بخش از ایران مال به انجام ورزش بپردازید. ورزش هایی مانند بولینگ، اسکواش، استخر، مسیر پیاده روی 2 کیلومتری و ...

index

مجموعه ورزشی ایران مال

برای اجاره سوییت و آپارتمان مبله ارزان قیمت در تهران از چه طریقی اقدام کنم؟

به دنبال آپارتمان مبله ارزان قیمت در تهران هستید؟ اگر برای دیدن ایران مال و تماشای سایر جاذبه های دیدنی شهر تهران به پایتخت سفر می کنید، و به دنبال سایت یا اپ معتبر جهت اجاره سوییت ارزان یا آپارتمان مبله تمیز، با پشتیبانی 24 ساعته و با دسترسی شهری خوب و مناسب با تخفیف ویژه در ایام خاص سال (مانند عید، تابستان، اعیاد و غیره) هستید، اسنپ روم در خدمت شماست.

تیم اسنپ روم با ارائه بهترین قیمت ها (نسبت به سایر سایت ها و اپ های معتبر داخلی) به شما سفری اقتصادی پیشنهاد می کند. اگر فکر می کنید سفر به تهران و اقامت در آن بسیار هزینه بر است، کافی است نگاهی به قیمت سوییت ها و آپارتمان های مبله در اسنپ روم بیندازید.

ارسال نظر