شناسه خبر : 21517

معیارهای یک مدیر موفق از نگاه میثم شکری ساز

معیارهای یک مدیر موفق از نگاه میثم شکری ساز

مدیریت کردن یک کسب و کار جزئیات زیادی دارد که حتما باید مهارت های لازم در این زمینه را به دست آورید. برای اینکه شما بتوانید در زندگی خود به موفقیت برسید، حتما باید معیارهای مختلفی را در نظر بگیرید. فقط با یک مهارت خاص نمی توان کسب و کار را مدیریت کرد بلکه باید مجموعه ای از مهارت های مختلف را به کار بست.

میثم شکری ساز یکی از موفق ترین مدیران کسب و کار در ایران است که تمامی این معیارها را رعایت کرده است. اگر شما هم دوست دارید به این موارد تسلط پیدا کنید،‌ حتما از آموزش های ناب میثم شکری ساز استفاده نمایید.

صداقت کاری؛ ویژگی بارز مدیر موفق

یکی از مهم ترین رازهایی که یک مدیر باید با آن آشنا باشد صداقت کاری است. اگر یک مدیر بتواند در وجود صداقت کاری را ایجاد نماید. بدون شک اتفاقات فوق العاده ای در کسب و کار می افتد. زمانی که کارمندان بتوانند صداقت مدیر  خود را ببینند، مسلما آن ها نیز تلاش خود را چند برابر خواهند کرد که همین موضوع باعث رشد کسب و کار شما خواهد شد. اگر شرایط خاصی در کسب و کار وجود دارد، بهتر است که با صداقت تمام آن را بیان کنید.

 زمانی که کارمندان شما این صداقت را حس کنند،‌ مسلما در شرایط سخت نیز پا به پای شما حرکت می کنند تا به جایگاه های بهتری دست پیدا کنید. میثم شکری ساز نیز به عنوان یکی از افراد موفق ایرانی،‌ تاکید ویژه ای بر روی صداقت کاری دارد و از شما می خواهد که در اجرای آن دقت زیادی داشته باشید.

اهمیت انعطاف پذیری در مدیریت از نظر میثم شکری ساز

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید یک مدیر موفق در وجود خود ایجاد کند انعطاف پذیری است. یک فرد انعطاف پذیر تمام تلاش خود را می کند تا در موقعیت های مختلف بهترین عملکرد را داشته باشد. دنیای کارآفرینی پر از چالش های مختلف است و هر روزه اتفاقات زیادی رخ می دهد. حال اگر شما نتوانید که به درستی مسائل و مشکلات خود را مدیریت کنید،‌ مسلما کسب و کار شما به شرایط سختی برخورد می کند. یک مدیر انعطاف پذیر خود را برای مواجهه با هر گونه مشکلی آماده می کند و در موقعیت های مختلف، بهترین تصمیم ممکن را می گیرد.  اگر یک مدیر نتواند در شرایط بحرانی انعطاف پذیری داشته باشد، بدون شک مشکلات بسیار زیادی برای او ایجاد خواهد شد. میثم شکری ساز همواره تاکید ویژه ای بر روی موضوع انعطاف پذیری داشته است و بارها بر روی آن تاکید می کند.  اگر دوست دارید که آگاهی شما در این مورد افزایش پیدا کند،‌ حتما از آموزش های خاص میثم شکری ساز بهره ببرید.

شنیدن فعال؛ یک معیار عالی برای مدیر موفق

همه تا درباره اهمیت خوب حرف زدن آگاهی دارند اما کمتر کسی است که درباره مهارت شنیدن حرف بزند. درست شنیدن برای یک مدیر موفق بسیار اهمیت دارد و حتما باید این مهارت را در خود ایجاد نماید. شنیدن فعال به حالتی گفته می شود که در آن یک مدیر به صورت دقیق به سخنان کارکنان خود گوش فرا می دهد. وقتی که شما این مهارت را یاد می گیرید،‌ به خوبی با تمامی دغدغه های کسب و کار آشنایی پیدا می کنید.

تمامی نارضایتی و شکایاتی که از طرف کارمندان به شما می رسد، نشان دهنده وجود یک نقطه ضعف در کسب و کار است که حتما باید برای آن فکری کنید. به اعتقاد میثم شکری ساز شما باید حتما وقتی را برای صحبت کردن با پرسنل خود در نظر بگیرید. معمولا در طی این صحبت ها موارد بسیار مهمی بیان خواهد شد که می توانید از این اطلاعات برای رشد سازمان خود استفاده کنید. اگر حس می کنید که مهارت گوش دادن فعال در شما وجود ندارد، بهتر است که هر چه سریع تر برای یادگیری این مهارت از دکتر میثم شکری ساز کمک بگیرید.

2

 

احترام گذاشتن را فراموش نکنید

یک مدیر موفق این را می داند که احترام گذاشتن یک اصل مهم و اساسی در کسب و کار است.  هیچ کسی حاضر نیست در محیطی که احترام وجود ندارد به کار کردن ادامه دهد. از همین رو شما هم باید با  کارکنان خود با نهایت ادب و احترام رفتار کنید. همین مورد درباره ارتباط با مدیران ارشد هم وجود دارد و همیشه باید احترام گذاشتن را در اولویت برنامه های خود قرار دهید. در  صورتی که کسب و کار شما در حال فروش خدمات و محصولات به مردم است، همین احترام را باید برای مشتری خود نیز در نظر بگیرید. دکتر میثم شکری ساز همواره تمام تلاش خود را به کار بسته است تا راهکارهای تبدیل شدن به یک مدیر موفق را بیاموزد. بدون شک یادگیری احترام سازمانی با استفاده از آموزه های میثم شکری ساز ممکن خواهد بود.

نقش اعتماد به نفس در موفقیت مدیر از نگاه میثم شکری ساز

برای اینکه یک شخص بتواند به مدیر موفقی تبدیل شود، باید حتما راهکارهای مختلفی را امتحان کند که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. داشتن اعتماد به نفس از مهم ترین عواملی است که بر روی موفقیت فرد تاثیرگذار می باشد. طبق بررسی هایی که تا به حال صورت گرفته است،‌ مدیران با اعتماد به نفس موفقیت های بیشتری به دست می آورند و در شرایط بهتری به سر می برند. اگر شما می خواهید که میزان اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید، بهتر است که از آموزش های ویژه میثم شکری ساز برای خود استفاده کنید. این شخص بزرگ همواره تلاش کرده است تا با آموزش های خود، نقش موثری در موفقیت مدیران ایرانی داشته باشد.

سخن پایانی

تبدیل شدن به یک مدیر موفق یک پروسه منحصر به فرد می طلبد که شخص حتما باید آن را پشت سر بگذارد. معیارهای متعددی وجود دارند که میزان موفقیت شما را مشخص خواهند کرد.  از همین رو شما باید همواره تلاش کنید تا دستاوردهای خود را در این حوزه گسترش دهید. خوشبختانه دکتر میثم شکری ساز آموزش های فوق العاده ای را برای مدیران در عرصه کارآفرینی تدارک دیده است که با کمک آن رشد بسیار زیادی را تجربه خواهند کرد.

ارسال نظر