شناسه خبر : 20276

چرا به گرجستان سفر کنیم؟

چرا به گرجستان سفر کنیم؟

یکی از کشورهایی که در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد، گرجستان است. از آنجایی که ایرانی ها می توانند تا ۴۵ روز بدون ویزا در این کشور اقامت داشته باشند، مسافران زیادی برای خرید بلیط تفلیس ارزان اقدام می کنند.

تفلیس، به عنوان پایتخت گرجستان همواره مورد توجه گردشگران بوده است. قرابت فرهنگی، قیمت مناسب، اقامت بدون ویزا و جاذبه های گردشگری و سرمایه گذاری گرجستان از مهمترین عوامل استقبال مسافران از سفر به تفلیس می باشد. اما چرا گرجستان این همه محبوب است؟

در ادامه با دلایل محبوبیت گرجستان، بهترین زمان برای سفر به آن و نحوه سرمایه گذاری در این کشور آشنا خواهیم شد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 گرجستان کجاست؟

کشور گرجستان با رشته کوه‌های قفقاز احاطه شده و دریای سیاه یکی از زیباترین مناظر طبیعی را در این منطقه پدید آورده است. شهر تفلیس به خاطر سبک معماری، بناهای تاریخی، کلیساهای باشکوه، طبیعت زیبا، فرصت های سرمایه گذاری، قرابت فرهنگی و مردم مهمان نواز محبوبیت زیادی در بین گردشگران پیدا کرده است به طوری که در سالهای اخیر به وضوح شاهد رشد ورود گردشگران و سرمایه داران به این کشور هستیم.   

بنابراین میزان تقاضا برای خرید بلیط تفلیس روز به روز افزایش می یابد.اما برای این که بتوانید به راحتی موفق به رزرو گرجستان شوید، توصیه می شود بهترین زمان را برای سفر انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر به گرجستان

تمام فصول سال مناسب سفر به گرجستان می باشد اما با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه می توان بهترین زمان برای سفر به تفلیس را دو فصل بهار و پاییز برشمرد. تابستان فصل گرم تفلیس است، به همین دلیل گردشگران خیلی راغب به سفر در این فصل نیستند. با این حال  در تمامی روزهای سال، گردشگران بسیار زیادی به دنبال خرید ارزانترین بلیط تفلیس می باشند.

علاوه بر جاذبه های گردشگری فراوان، امروزه تفلیس به یکی از مقاصد مهم برای سرمایه گذاری و انجام پروژه‌ های تجاری تبدیل شده است.

چگونه ارزانترین بلیط تفلیس به تهران بخریم؟

امروزه سایت های زیادی وجود دارند که به صورت آنلاین، بلیط هواپیما را ارائه می دهند. به همین جهت به راحتی می توانید بلیط و سایر خدمات سفر را از سایت های معتبر به صورت اینترنتی تهیه کنید.

اگر به دنبال ارزانترین بلیط تفلیس به تهران هستید، بهتر است به گزینه هایی مانند بلیط چارتر تفلیس و بلیط لحظه آخری نیز توجه کنید. با انتخاب زمان درست برای سفر نیز می توان به مقدار قابل توجهی هزینه های سفر هوایی به گرجستان را کاهش داد! به طور مثال اگر در فصول کم مسافر و خلوت سال (تابستان) به گرجستان سفر کنید، احتمال خرید بلیط ارزان تفلیس چند برابر می شود!!

 یکی دیگر از راه های خرید بلیط اقتصادی، انتخاب بلیط دو طرفه یا همان بلیط رفت و برگشت است.

photo_2022-01-16_00-59-58

آشنایی با جاذبه های گردشگری گرجستان

گرجستان یک یاز کشورهای پرطرفدار برای گشت و گذار است. طبیعت بسیار زیبای این کشور و دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخ یا موجب شده تا بسیاری از افراد برای تجربه یک سفر به یادماندنی به فکر خرید بلیط تفلیس باشند.

خیابان روستاولی و میدان آزادی، پل صلح، مجسمه مادر، کلیسای جامع تثلیث، مسجد جمعه، برج ساعت، آتشگاه، قلعه ناریکالا، شهر سنگی اوپلیستسیخه، خانه اپرای پالیاشویلی، دریای لاک پشت، سد ژینوالی و موزه ملی تنها بخشی از جاهای دیدنی تفلیس هستند.

توصیه می شود در سفر به گرجستان علاوه بر شهر تفلیس، از شهر باتومی نیز دیدن کنید. این شهر ساحلی در کنار دریای سیاه قرار دارد و زیباترین مناظر طبیعی را به شما نمایش می دهد. برای سفر به این شهر می توانید بلیط هواپیما باتومی را خریداری کنید.

جاذبه های سرمایه گذاری در گرجستان

به تازگی کشور گرجستان به یکی از مناطق مورد توجه برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. سرمایه داران و افراد علاقه مند می توانند  از طریق خرید املاک و مستغلات، از طریق ثبت شرکت و خرید اوراق قرضه دولتی در این کشور سرمایه گذاری کنند و از سود آن بهره مند شوند.

گرجستان یکی از رو به رشد ترین مناطق در اروپای شرقی است که در بخش های گردشگری، کشاورزی، املاک و مستغلات و ساخت بیمارستان سرمایه گذار می پذیرد که در سال های اخیر به صورت چشمگیری توسعه پیدا کرده است.

نزدیکی به دریای سیاه و سهولت دسترسی به مسیر های تجاری، در این موفقیت نقش بسزایی دارد. از مارس 2017 دارندگان پاسپورت گرجستان می توانند به مدت محدود، بدون ویزا به کشورهای اتحادیه اروپا و شینگن سفر کنند. همچنین برای اخذ تابعیت در گرجستان فرد باید 5 سال متوالی در این کشور اقامت داشته باشد.

"ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، گرجستان را یکی از کشور‌های موفق در بهبود فضای کسب و کار معرفی کرد و خواستار افزایش تعاملات رایزن اقتصادی وزارت امور خارجه با حوزه‌های اقتصادی استانداری‌ها شد."

بهترین سایت برای خرید ارزانترین بلیط تفلیس

همانطور که گفته شد، سایت های زیادی هستند که بلیط هواپیما تفلیس را به صورت آنلاین عرضه می کنند اما قیمت بلیط هواپیما در برخی از سایت ها بسیار منصفانه و اقتصادی می باشد. یکی از این سایت هایی که می توانید منصفانه ترین قیمت بلیط تفلیس و دیگر مسیرها را از آن تهیه کنید، سایت تیک بان است!!

این سایت به عنوان معتبرترین سامانه خرید بلیط هواپیما با ایرلاین های متعدد داخلی و خارجی همکاری داشته و با استفاده از خدمات پیشرفته توانایی ارائه انواع بلیط سفر، رزرو هتل و دیگر خدمات سفر  را در کوتاهترین زمان دارد. برای تجربه شیرین ترین لحظات سفر به به گرجستان رزرو بلیط هواپیما تیک بان اولین مرحله شما خواهد بود.

ارسال نظر