شناسه خبر : 19832

اگریگیتور بیمه چیست؟ مزایا و کاربرد‌های استفاده آن در اینشورتک و صنعت بیمه

اگریگیتور بیمه چیست؟ مزایا و کاربرد‌های استفاده آن در اینشورتک و صنعت بیمه

در صنعت بیمه مقوله‌ای ناآشنا به نام اگریگیتور بیمه وجود دارد که بسیاری از افراد از آن مطلع نیستند. اگریگیتور بیمه در حقیقت برنامه‌ای آنلاین برای فروش بیمه است که مانند اینشورتک‌ها توانسته تحول عظیمی ‌در فروش آنلاین انواع بیمه‌نامه‌ها داشته باشد. با توجه به جدید بودن این موضوع، در ادامه توضیحاتی درباره کاربرد اگریگیتور و مزیت‌های آن خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اگریگیتور بیمه و مزایای استفاده از آن

اگریگیتور بیمه چیست؟

اگریگیتور بیمه به طور شفاف و ساده، به وب سایت یا برنامه‌ای گفته می‌شود که می‌توان در آن مجموعه‌ای از شرکت‌ها و برند‌های مختلف که در یک زمینه در حال فعالیت هستند را کنار هم قرار داد و شرایط مقایسه و انتخاب بهتر را فراهم کرد.

به طور حتم با این تعریف، سایت‌ها و برنامه‌های مختلفی به ذهن شما خطور می‌کند که این شرایط را برای خدمات مختلف دارند. در بسیاری از کشورها، سایت‌هایی طراحی و راه اندازی شده‌اند که محصولات مختلف را برای بهترین کیفیت و خدمات به مشتری‌های خود ارائه می‌کنند. در این برنامه فعالیت مستمر دارند که می‌توان به صنعت بیمه و خدمات انواع محصولات بیمه‌ای هم اشاره کرد.

آشنایی با اگریگیتور بیمه

همانطور که توضیح داده‌شد، اگریگیتور به فضا و برنامه‌ای می‌گویند که در آن محصولات و خدمات مشابه انواع برند‌ها فراهم شده تا افراد بتوانند با دید گسترده‌تر این خدمات را مقایسه و انتخاب کنند.

با توجه به این توضیحات، اگریگیتور بیمه، مانند سایت‌های دیگر خدمات رسانی، شرکت‌های بیمه و انواع خدمات آن‌ها را در کنار هم قرار می‌دهد و شرایط مقایسه و خرید را فراهم کرده‌است. این موضوع باعث می‌شود که شرکت‌های بیمه‌ای به 

راحتی خدمات و محصولات خود را در اختیار کاربر قرار دهند و در کوتاه‌ترین زمان شرایط فروش را فراهم کنند.

متقاضی‌های بیمه با مراجعه به اگریگیتور بیمه می‌توانند بیمه‌نامه مورد نظر خود را استعلام کنند و پس از انتخاب بهترین بیمه‌نامه، برای خرید آنلاین اقدام کنند.

این برنامه توانسته است که با بستر سازی و ایجاد فضای مناسب، استعلام بیمه و خرید و فروش را راحت‌تر کند و تحول عظیمی ‌در صنعت بیمه به وجود آورد. با گسترش تکنولوژی و استفاده از دنیای فناوری و اینترنت، خرید از طریق اگریگیتور بیمه می‌تواند مشغله افراد را کاهش دهد و تنها با چند کلیک ساده از خرید خود لذت برد.

شرح مزایای اگریگیتور بیمه

 مزیت‌های برنامه اگریگیتور به شرح زیر است:

  • این برنامه شرایط را برای شرکت‌های کوچک فراهم کرده‌است که در کنار شرکت‌های بزرگ خدمات خود را ارائه کنند تا مقایسه را برای کاربر فراهم کرد. در حقیقت شرایط فروش و خرید آنلاین بیمه برای همه شرکت‌ها وجود دارد.
  • خرید از طریق این برنامه و سایت‌ها، نیاز به مراجعه حضوری را از بین می‌برد و حجم قابل توجهی از ترافیک را کاهش داده‌است. استفاده بهینه از زمان، برای بسیاری از افراد اهمیت دارد و ترجیح می‌دهند، وقت خود را در ترافیک‌های خیابان هدر ندهند. افراد می‌توانند، تنها با چند کلیک بیمه‌نامه خود را تهیه کنند. در حقیقت صرفه جویی در زمان و انرژی وجود دارد.
  • اگریگیتور بیمه توانسته است شرایط رقابتی را برای شرکت‌های بیمه‌ ایجاد کند تا خدمات بهتری به کاربر‌ها ارائه کنند. این مزیت رقابتی باعث شده‌است که کابر با توجه به نوع خدمات و درخواست خود بهترین بیمه‌نامه را انتخاب کند.
  • فضای رقابتی باعث شده‌است که نوآوری در صنعت بیمه ‌ایجاد شود. همچنین برای رشته‌های مختلف و ریسک‌های بالا هم خدماتی ارائه کرد.
  • استفاده از برنامه و سایت‌ها اگریگیتور برای تمام افراد قابل دسترسی است. می‌توان به راحتی عضویت کاربر را ایجاد کرد.
  • این برنامه شرایط استعلام انواع بیمه را برای افراد فراهم کرده است تا بهترین بیمه‌نامه در اختیار کاربر قرار گیرد.
  • در بین شرکت‌های بیمه‌ای رقابت بر سر خدمات و قیمت گذاری ایجاد می‌شود. این رقابت در نهایت به نفع خریدار بیمه‌نامه است. همین موضوع باعث کاهش هزینه‌های کاربر‌ها خواهد شد.

چرا کاربرها از اگریگیتور بیمه استفاده می‌کنند؟

نکته مهمی ‌که وجود دارد این است که با ورود ابزارهای آنلاین، افراد تمایل دارند که از این امکانات استفاده کنند. این موضوع در ارائه برخی از خدمات، صنعت بیمه را با خطر بزرگی مواجه کرده است. علت اصلی‌ هم این است که با ورود این برنامه‌ها در صنعت بیمه، تمایل به نام و نشان تجاری کاهش پیدا کرده است. ارائه برخی از خدمات با توجه به قیمت آن مقایسه و بررسی می‌شود.

photo_2021-12-25_08-47-56

کاربردهای استفاده از اگریگیتور

این موضوع نگرانی را برای شرکت‌های بیمه‌ای بزرگ با قدمت فعالیت طولانی ایجاد کرده است؛ زیرا شرکت‌های کوچک‌تر و نوپا رقابت را فقط در نوع قیمت گذاری‌ها می‌بینند. این موضوع در برخی از موارد حتی به ضرر کابر خواهد بود.

با گسترش اینترنت، فناوری و استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌توان به راحتی این مشکل را پشت سر گذاشت و با دید بهتری بیمه‌نامه را تهیه کرد. به این ترتیب که الگوهای رفتاری شرکت‌های بیمه و سابقه آن‌ها با یک جستجوی ساده مشخص خواهد شد. کاربر به راحتی می‌تواند به شرکت بیمه و خدمات آن اطمینان کند. از این رو کاربرها ترجیح می‌دهند که به اگریگیتور بیمه اطمینان کنند و در کوتاه‌ترین زمان خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

همچنین موضوع مهمتر این است که استقبال کاربر از این برنامه‌ها باعث شده‌است که شرکت‌های بیمه‌ای احساس رقابت داشته باشند و برای حضور موثر خود تلاش بیشتری کنند. این شرایط می‌تواند حاشیه امن سود را حفظ کند. به طور مثال حس رقابت در انواع خدمات و قیمت‌ها را ایجاد کرد.  

با توجه به بررسی رفتار مشتری‌ها هم می‌توان برنامه‌ریزی برای خدمات بهتر و جدید را فراهم کرد. در حقیقت زمانی در یک صنعت رشد ایجاد خواهد شد که 

شرایط رقابت فراهم شود و محصولات با استراتژی‌های اصولی به فروش برسند. برای فروش بیشتر می‌توان از شبکه‌های اجتماعی فعال در کشور مانند: تلگرام و اینستاگرم استفاده کرد. تا خدمات و محصولات جدید بیمه‌ای برای مشتری تازگی داشته باشد و به اطلاع مشتری‌ها برسد.

photo_2021-12-25_08-47-58

بیمه دات کام سامانه استعلام و مقایسه انواع بیمه

اگریگیتور سایت بیمه دات کام

در کشور سایت‌های مختلفی وجود دارند که خدمات و محصولات گوناگونی را با توجه به برنامه اگریگیتور ارائه می‌کنند. بیمه دات کام هم یک سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه است که در رشته‌های مختلف بیمه‌ای و از طریق برنامه اگریگیتور بیمه خدمات ارزنده‌ای را به کاربر‌ها و متقاضی‌های بیمه‌نامه ارائه می‌کند. این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته و در طول ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

استفاده از اگریگیتور بیمه کمکی بزرگی به صنعت بیمه است. می‌توان آن را یکی از تاثیر گزارترین برنامه‌ها برای ارائه خدمات بهتر شرکت‌های بیمه‌ای دانست.

برگرفته از سایت بیمه دات کام (https://bimeh.com/)

 

 

ارسال نظر