شناسه خبر : 15947

بهترین آپارتمان‌های غرب تهران را در وب سایت شابش جستجو کنید

بهترین آپارتمان‌های غرب تهران را در وب سایت شابش جستجو کنید

در ایران بازارهای سرمایه گذاری زیادی مانند:بورس، طلا، ارز، مسکن، بیت کوین و ... وجود دارد. اما بر اساس گزارش ها و بررسی رفتارها بیشتر افراد بازار مسکن را به دلیل سود بالا، ریسک کم و مطمئن انتخاب می‌کنند. علاوه بر سرمایه گذاری مسکن به عنوان یکی از نیازهای اساسی خانواده‌ها بشمار می رود و بخش زیادی از سرمایه هر خانواده‌ای صرف تامین این نیاز اساسی می شود.

یکی از دغدغه‌هایی که این روزها افراد در زمان خرید و سرمایه گذاری در بازار مسکن دارند انتخاب یک وب سایت مطمئن و قابل اعتماد برای پیدا کردن آگهی های ملک است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دیجیتال شدن کسب و کار ها و شیوع بیماری کرونا مراجعه حضوری به املاک ها بسیار کم رنگ شده و جای خود را به جستجوهای آنلاین داده است.

با توجه به این نکته و ورود فناوری های نوین به بازار مسکن وب سایت ( شابش ) به عنوان یک وب سایت تخصصی و باکیفیت در زمینه‌ی درج آگهی املاک می تواند به شما کمک کند تا در سریع ترین زمان به جدیدترین آگهی های خرید آپارتمان و یا اجاره دسترسی پیدا کنید

منطقه ۵ پر معامله ترین منطقه در غرب تهران است

طبق گزارش های منتشر شده از جانب بانک مرکزی در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ و سایر ماه ها در سال ۱۳۹۹ منطقه ۵ تهران به عنوان پرمعامله‌ترین منطقه در شهر تهران شناخته شده است.طبق این گزارش در فروردین ماه ۱۴۰۰، ۲۹۶ معامله در منطقه ۵ تهران انجام شده است. همچنین متوسط قیمت یک متر مربع زیر بنای واحد مسکونی در این منطقه ۳۶۲۶۰۱ ریال اعلام شده است.

 از جمله عواملی که باعث محبوبیت و شناخته شدن این منطقه شده است می توان به: عریض بودن خیابان ها، آب و هوای تمیز، امکانات رفاهی گسترده، بافت نوسازی شده، ترافیک کمتر، جمعیت کم و ... اشاره کرد.

محله های معروف و پرطرفدار منطقه ۵ تهران

پونک

پونک محله‌ای در منطقه ۵ تهران است، این محله از شمال به بزرگراه نیایش، از غرب به بزرگراه ستاری، از جنوب به بزرگراه همت و از شرق به بزرگراه یادگار امام محدود می ‌شود. البته قسمتی از محله که در شرق بزرگراه اشرفی اصفهانی قرار دارد جز منطقه ۲ تهران محسوب می‌شود. محله پونک به دلیل آب و هوای مناسب، کوچه و خیابان های پهن، دسترسی محلی عالی و وجود امکانات رفاهی و تفریحی متنوع طرفدارهای بسیار زیادی دارد.

اگر شما هم در جستجوی اجاره و یا خرید خانه در پونک هستید حتما به وب سایت شابش مراجعه کنید.

باغ فیض

باغ فیض محله‌ای در شمال غرب است که از شمال به بزرگراه همت، از شرق به اشرفی اصفهانی و از جنوب به بزرگراه های حکیم و ستاری منتهی می‌شود. باغ فیض از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی برخوردار است و به دلیل دسترسی محلی بسیار خوب طرفدارهای بسیار زیادی دارد.

جنت آباد

جنت آباد یکی از محله های پر متقاضی در منطقه ۵ تهران است که به ۳ بخش جنت آباد شمالی، جنوبی و مرکزی تقسیم می‌شود. بلوار شاهین و لاله از خیابان های اصلی این محله بشمار می‌آیند.

یکی از ویژگی های اصلی این محله بافت نوسازی شده و جمعیت کم محلی است. بیشتر خیابان های این محله پهن بوده و ترافیکی در آن دیده نمی شود. با وارد شدن به وب سایت شابش www.shabesh.com 

می توانید محله جنت آباد را با معیارهایی که مد نظر دارید جستجو کنید.

بلوار فردوس

یکی از محله های خوش مسیر با امکانات کامل محله‌ی بلوار فردوس است. بلوار فردوس به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می شود. اغلب ساختمان ها و خانه‌های این محل نوساز است و بیشتر مغازه ها و مراکز خرید در آن واقع شده است.

بلوار آیت الله کاشانی

این بلوار از فلکه دوم صادقیه آغاز می‌شود و در تقاطع با بزرگراه همت پایان می‌یابد. در قسمت شمالی این بلوار از فلکه دوم تا بزرگراه ستاری دو محله مهران و ابوذر قرار دارد که بلوار شمالی – جنوبی ابوذر این دو محله را از هم جدا کرده است. ساختمان و خیابان های این دو محله نوساز هستند و از فضای سبز مناسبی برخوردار است.

 

وب سایت شابش، وب سایت تخصصی درج آگهی املاک در ایران است که می توانید هر نوع ملکی از هر جای ایران که مدنظر دارید را در آن جستجو کنید. علاوه بر جستجوی ملک می توانید ملک خود را جهت فروش و یا اجاره در شابش تبلیغ کنید.

شابش وب سایت تخصصی درج آگهی املاک

 

ارسال نظر