سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در طرح‌های نیمه‌کاره صندوق‌ بازنشستگی نفت

سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در طرح‌های نیمه‌کاره صندوق‌ بازنشستگی نفت

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۰ میلیار دلار در طرح‌های نیمه‌کاره صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به‌عنوان صندوقی غیردولتی سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از شانا، عبدالحسین بیات امروز (سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه) در نخستین دوره تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت گفت: موفقیت در کشور با روحیه بسیجی و جهادی به‌دست می‌آید.

وی افزود: مطالعه و تحقیق عالمانه و انجام پژوهش‌های علمی در عملکرد ۴۰ سال گذشته، نشان می‌دهد از دل تحریم‌ها به موفقیت‌های بزرگ‌ دست یافتیم و این موفقیت‌های جهادی در جای جای مختلف کشور به‌ویژه صنعت نفت خود را نشان می‌دهد.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با بیان اینکه صنعت نفت پیشران حوزه اقتصاد خرد و کلان کشور است، اظهار کرد: صنعت پتروشیمی پیشران و تکمیل‌کننده زنجیره صنعت نفت و ایجادکننده ارزش افزوده است.

بیات گفت: بسیجیان کشور در این مقطع در تدوین، ترویج و نهادینه کردن کار و روحیه جهادی در صنعت نفت نقشی بسزا دارند.

وی افزود: امروز در صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت فراهم کردن شرایطی در شأن بازنشستگان و شاغلان این صنعت که سرمایه‌های ما هستند و توسعه و تأمین منابع صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت دو وظیفه اصلی این صندوق است‌.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی گفت: مجموعه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت یک مجموعه غیردولتی است و افزون بر واحدهای تولیدی، توسعه‌ای و فرآیندی بیش از ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در طرح‌های نیمه‌کاره خود دارد.

 

ارسال نظر