شناسه خبر : 39929

اختصاصی چابک آنلاین؛

شرکت آهن و فولاد ارفع ۳۷۰۰ تومان سود ساخت

شرکت آهن و فولاد ارفع 3700 تومان سود ساخت

شرکت آهن و فولاد ارفع در تاریخ ۶ اسفند سال ۱۳۸۳ بصورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد.

چابک آنلاین، سهیل سلمانیان، موضوع فعالیت اصلی شرکت ، ایجاد کارخانجات آهن و فولادسـازی و واحدهای مربوطه در راستای پیشبرد و گسترش معادن و صنایع معدنی ایران در نقاط تعیین شده با روش احیای مستقیم، انجام عملیات فولادسازی با روش های مختلف ذوب و ریخته گری و نورد فلـزات آهنـی و تولید انواع قطعات هندسی استاندارد، احـداث واحدهای مربوطه و صنایع وابسته جنبی و پائین دستی و تکمیلی در راستای توسعه هر چه بیشتر و بهینه صنعت فولاداست.

بررسی ها نشان می دهند که  درآمد عملیاتی شرکت آهن و فولاد ارفع در پایان دوره 6 ماه منتهی به شهریور ماه امسال به 8 هزار 988 میلیارد تومان رسیده است.

این رقم درآمد عملیاتی درمقایسه بادرآمد عملیاتی 6 هزار و 296 میلیاردتومانی این شرکت حدود 2 هزار میلیارد تومان رشد داشته است.

گزارش ها نشان می دهند که این شرکت با وجود درآمد عملیاتی 8 هزار و 988 میلیاردتومانی در شهریور امسال سود خالصی در حدود 3 هزار و 700 میلیاردتومان داشته است.

هرچند که شرکت آهن و فولاد ارفع در دوره مشابه در سال گذشته سود خالص یک هزار و 800 میلیاردتومانی داشته است.

نا گفته نماند که این شرکت در شهریور امسال درآمد عملیاتی صادراتی بیشتری نسبت به سال گذشته داشته است. 

1

نا گفته نماند که در طول دوره مالی مورد گزارش علیرغم محدویت درمصرف برق، شرکت عملکرد درخشانی را رقم زده و سود خالص 6 ماهه اول 1402 شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل 101 درصد رشد داشته است.

2

مروری بر عملکرد دوره شش ماه منتهی به شهریور ماه امسال شرکت آهن و فولاد ارفع نشان می دهد که این شرکت 2.7 درصد سهم فروش داخل بازار شمش فولادی را دارا است.

همچنین کل مبلغ فروش شمش فولادی این شرکت در بورس کالا عددی بالغ بر68 هزار و 400 میلیارد تومان بوده است.

 

3

هیات مدیره حال حاضر شرکت آهن و فولاد ارفع را افرادی چون مهدی حسین پور ، سید علیرضا هاشمی ، سید علی محمد ابوئی مهریزی ، مصطفی چمران و مجتبی مهری نژاد تشکیل می دهند.

مجتبی مهری نژاد مدیریت عامل و مهدی حسین پور رئیس هیات مدیره این شرکت را بر عهده دارند.

 

ارسال نظر