شناسه خبر : 45967

«جومونگ ۳» برای نوروز تلویزیون در حال دوبله است

«جومونگ ۳» برای نوروز تلویزیون در حال دوبله است

مدیر واحد دوبلاژ سیما با اعلام تدارک دوبله فیلم و سریال‌های نوروزی از دوبله فصل سوم «جومونگ» با عنوان «جا میونگ گو» برای نوروز خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرشید شکیبا مدیر واحد دوبلاژ سیما از دوبله فیلم‌ها و سریال‌های جدید برای شبکه‌های تلویزیونی خبر داد و گفت: سریال «جا میونگ گو» از جمله سریال‌های نوروزی است که با گویندگی ۴۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما در حال دوبله است. 

وی افزود: این سریال در ادامه سریال جومونگ، ساخت کشور کره جنوبی در سال ۲۰۰۹ که قرار است از شبکه تماشا پخش شود. 

شکیبا یادآور شد: سریال «امپراطور افسانه‌ها» که به‌تازگی پخش آن به اتمام رسیده به دلیل خط داستانی که داشت، در واقع نوعی اسپین‌آف برای مجموعه جومونگ بود. به دلیل آنکه روایت به نوعی از پایان جومونگ ۱ آغاز می‌شد. در این مجموعه سوسانو و جومونگ با یکدیگر به مشکل خوردند و سوسانو امپراطوری جدیدی را تاسیس کرد. سریال «جا میونگ گو «یک مجموعهٔ تلویزیونی درام تاریخی محصول سال ۲۰۰۹ است که از شبکهٔ اس‌بی‌اس کرهٔ جنوبی پخش سده است. 

وی عنوان کرد: بازیگران این مجموعه جونگ ریو-وون، جونگ کیونگ هو و پارک مین یونگ هستند و این مجموعه دنباله‌ای بر افسانه جومونگ و سرزمین باد‌ها است.

به گفته وی این سریال روایتگر ادامهٔ دوران حکمرانی موهیول، نوهٔ جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیرمردی جاه‌طلب است. داستان در مورد تسخیر امپراطوری ناکرانگ (Nakrang Kingdom) به دست گوگوریو است. 

شکیبا ادامه داد: مدیر دوبله این سریال امیری حکیمی و صدابرداری آن بر عهده علی ذوالفقاری است. شیلا آژیر، نسرین اسنجانی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، اعظم سادات دلبری، سیما رستگاران، شیرین روستایی، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشعانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علیمحمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی، نازنین یاری و امیر حکیمی صداپیشه‌های این سریال بوده اند.

در خلاصه داستان این سریال تاریخی آمده است: در کشور نانگ ناگ طبل آسمانی به نام جامیونگ وجود داشته که هنگام حمله دشمنان خود به خود به صدا در می‌آمد، البته شاهزاده جامیونگ در به صدا در آمدن آن طبل نقشی نداشته، ولی مردم آن طبل را به جا میونگ دختر شاه نسبت داده بودند. شاهزاده جامیونگ و خواهرش شاهزاده ناک رانگ در یک روز و از یک پدر و دو مادر متولد شدند.

پیشگویی‌هایی در مورد این شاهزاده‌ها وجود داشت که یکی از آن‌ها باعث نابودی کشور می‌شود و دیگری برای نجات کشور تلاش می‌کند. مادر شاهزاده ناک رانگ با استفاده از قدرت خانوادگی‌اش موفق می‌شود که دخترش را شاهزاده‌ی نجات دهنده کشور معرفی کند. در این بین شاهزاده جامیونگ که به عنوان ویرانگر کشور بین مردم معروف شده بود با کمک مادرش از مرگ فرار می‌کند و….

 

ارسال نظر