شناسه خبر : 45578

وزیر فرهنگ:

بیش از ۳۰۰ هزار بلیط در جشنواره فیلم فجر فروش رفت

 بیش از ۳۰۰ هزار بلیط در جشنواره فیلم فجر فروش رفت

اسماعیلی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران پیرامون فروش بلیط جشنواره صحبت کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: اگر سینمای ما تولیدات محتوایی متناسب با ارزش‌های جامعه ایرانی و اسلامی داشته باشد مخاطبان بالایی دارد. جشنواره فیلم فجر امسال بعد از ۴۲ سال در نزدیک‌ترین جایگاه به تحقق آرمان‌های مردم ایران در حوزه سینما قرار گرفت.

وی ادامه داد: فیلم‌های این دوره از جشنواره باعث سرافرازی جامعه هنری و سینمایی کشور شد لذا از همه مشارکت کننده‌های نهاد‌های حاکمیتی و بخش خصوصی تشکر می‌کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه در تهران بیش از ۸۰ نوبت پخش فوق العاده داشتیم، بیان کرد: سیاست وزارت فرهنگ تربیت و معرفی استعداد‌های برتر، شایسته، خلاق و متعهد در عرصه فیلم و هنر است.

اسماعیلی همچنین با بیان این مطلب که خودمان پیش بینی فروش ۲۸۵ هزار بلیط را داشتیم، گفت: بیش از ۳۰۰ هزار بلیط در جشنواره فیلم فجر فروش رفت. در کنار فروش این بلیط‌ها، یک سری بلیط‌ها را نیز دبیرخانه جشنواره در اختیار اهالی رسانه و هنر قرار داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: قصد داریم تفاهم‌نامه جامعی با دوستان خود در سازمان مالیات به امضا برسانیم که این دغدغه‌ها به طور کامل برطرف شود. فضای حمایتی دولت از محصولات و فعالیت‌های فرهنگی نباید آسیب ببینید البته عدالت مالیاتی سر جای خودش باید باشد.

 

ارسال نظر