شناسه خبر : 36895

کتاب «عکاسی زیر آب» منتشر شد

کتاب «عکاسی زیر آب» منتشر شد

کتاب «عکاسی زیر آب» نوشته قاسم رستی خواه و با ویراستاری برومند شکری روانه بازار نشر شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، کتاب «عکاسی زیر آب» نوشته قاسم رستی خواه و با ویراستاری برومند شکری از سوی انتشارات مدید منتشر و روانه بازار نشر شد. این کتاب شامل دو بخش عکاسی و غواصی و حاصل تجربه چهل‌ساله نگارنده است. 

قاسم رستی‌خواه متولد یکم اردیبهشت ۱۳۳۴، تحصیل‌کرده مدرسه عالی تلویزیون و سینما، فیلمبردار حرفه‌ای صدا و سیما و مدرس عکاسی و فیلمبرداری در دانشگاه فرهنگ و هنر و صدا و سیما است. 

او درباره انتشار اثرش می‌گوید: بیش از ۴۰ سال تجربه فعالیت‌های هنری و تصویری در زمینه‌های مختلف مرا هدایت کرد به چاپ این کتاب در مورد عکاسی زیر آب. دلایل بسیاری برای ضرورت چاپ چنین منبعی به زبان فارسی وجود دارد. یکی گران بودن هنر عکاسی و نیز تخصص غواصی است که موجب در دسترس نبودن عکاسی زیر آب در کشور ما شده است. این کتاب باعث خواهد شد که جوانان مشتاق به عکاسی زیر آب با تمام علایق و‌اید ه‌آل‌های خود به این حیطه هنری وارد شده و هراسی از هزینه بالا در عکاسی زیر آب نداشته باشند.

در این کتاب آموزش داده می‌شود که عکاسان جوان و نیز غواصان جستجوگر قادر شوند از یک استخر باغ گرفته تا مسابقات قایقرانی و نیز غواصی آزاد با و یا بدون ماسک عکس‌های زیبایی بسازند.

 

ارسال نظر