شناسه خبر : 35621

جزییات هفتمین جشنواره طنز مطبوعات با یاد «گل آقا»

جزییات هفتمین جشنواره طنز مطبوعات با یاد «گل آقا»

دبیر هفتمین جشنواره «طنز پهلو» اعلام کرد: اختتامیه این جشنواره به یاد مرحوم کیومرث صابری فومنی (گل آقا) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، عباس حسین‌نژاد، دبیر هفتمین جشنواره «طنز پهلو»،  توضیحاتی درباره جزئیات اختتامیه این جشنواره که در شهر فومن برگزار خواهد شد، ارائه کرد.

وی گفت: هفتمین دوره از جشنواره «طنز پهلو» جمعه، ۲۳ تیر ماه ساعت ۱۰ صبح در شهر فومن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد و یادبود این مراسم متعلق به مرحوم کیومرث صابری فومنی (گل آقا) است. این مراسم با همکاری مشترک بخش مطبوعاتی وزارت ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گیلان برگزار می‌شود.

حسین‌نژاد اعلام کرد: امسال بخش طنز رسانه‌ای این جشنواره را پررنگ‌تر کرده‌ایم و نکته قابل توجه این است که ما امسال علاوه بر بخش داستان طنز و کاریکاتور، یک بخش چند رسانه‌ای را اضافه کرده‌ایم با این رویکرد که اگر در فضای رسانه‌ای و غیررسمی، دوستان ویدئو یا پادکست صوت و تصویر منتشر کردند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند. اتفاقات خوبی در راه است که ان‌شاءالله اعلام خواهد شد.

دبیر جشنواره «طنز پهلو» ادامه داد: در بخشی از  مراسم اختتامیه ناصر وحدتی، خواننده نام آشنای گیلانی به اجرای موسیقی می‌پردازد. همچنین در این مراسم رونمایی از کتاب فرامرز ریحان صفت، طنزپرداز را خواهیم داشت. از سویی دیگر تلاش کردیم آنچه به عنوان طنز غیررسمی در رسانه‌های شخصی افراد تولید می‌شود را امسال وارد چرخه داوری‌مان کنیم.

حسین‌نژاد در پایان داوران نهایی جشنواره «طنز پهلو» را معرفی کرد و گفت: آقایان: احمد عربانی بخش کاریکاتور، امیر اسماعیلی و سید مهدی امیر واقفی بخش چند رسانه‌ای، رضا ساکی بخش داستان طنز، محسن فراهانی بخش نثر طنز و امیر مهدی نژاد بخش شعر طنز را داوری می کنند. در پایان این مراسم به ۱۵ نفر از برگزیدگان در ۵ بخش شعر، نثر، داستان کوتاه، کلیپ و کاریکاتور طنز جوایزی اهدا خواهد شد.

 

مراسم اختتامیه هفتمین دوره از جشنواره «طنز پهلو» جمعه، ۲۳ تیر ماه در مجتمع فرهنگی هنری سیدالشهدا(ع) اداره فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر