شناسه خبر : 35598

اختصاصی چابک آنلاین؛

بلیت کنسرتهای پایتخت با چه قیمتهایی عرضه می شوند؟

بلیت کنسرتهای پایتخت با چه قیمتهایی عرضه می شوند؟

حضور در کنسرت خواننده مورد علاقه برا ی بسیاری از افراد تفریحی جذاب است که حاضرند برای آن هزینه های فراوان پرداخت کنند.

چابک آنلاین، تهیمنه منصوری روشن، در تهران چند سالن مشهور وجود دارد که کنسرت های موسیقی بزرگ در آن ها برگزار می شوداز جمله: سالن اصلی برج میلاد، سالن نمایشگاه بین المللی و سالن کنسرت تیراژه.

به این خاطر که تامین و تجهیز هریک از این سالن ها هزینه های فراوانی را به دنبال دارد ، قیمت بلیت این کنسرت ها هم مدام در حال افزایش است، تا آنجایی که تابستان امسال قیمت هر بلیت کنسرت برای خوانندگان پاپ به بالای نیم میلیون تومان رسیده است! 

نگاهی به برنامه کنسرت‌های پیش رو تا پایان تیرماه نشان می‌دهد نقطه اوج قیمت بلیت هم اکنون روی کنسرت «خوانندگان پاپ» در «تهران» متمرکز شده است. 

افزایش مبلغی که با توجه صحبت‌های پیشین کنسرت‌ گذاران در مورد افزایش صددرصدی تعرفه‌های بخش خصوصی برای تامین پروداکشن؛ نور، صدا، ال‌ای‌دی‌ها و دستمزد کادر فنی در کنار افزایش ۵۰، ۶۰ درصدی اجاره‌بهای سالن هم دور از انتظار هم نبود.

در ادامه نگاهی به لیست قیمت های بلیت های کنسرت خواهیم داشت.

photo_2023-07-12_11-39-47

امید حاجیلی- نمایشگاه بین المللی 

بلیت کنسرت "امید حاجیلی" که در روز 26 تیر در دوسانس 19:45 و 22:45 در سالن نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد، از 255 هزار تومان برای بالکن های طبقات بالا تا 690 هزار تومان برای ردیف های اولیه طبقه پایین قیمت گذاری شده است. 

بلیت این کنسرت همچنان قابل خریداری است. 

photo_2023-07-12_11-39-51

حسن ریوندی- نمایشگاه بین المللی 

این برنامه که با نام "کنسرت خنده" برگزار می شود، نیز دارای دو سانس 19:39 و 22:30 است  که رنج قیمت بلیت های آن بین 260 تا 600 هزار تومان در نوسان . 

بلیت این اجرا نیز همچنان در حال  قابل خریداری است. 

در کنار کنسرت خوانندگان، اجراهای تئاتری نیز روی صحنه هستند که به دلیل موزیکال بودن آن ها می توانید بلیت هایشان را در سایت فروش بلیت کنسرت پیدا کنید. 

photo_2023-07-12_11-39-43

هفت خان اسفندیار – تالار وحدت 

این نمایش که یک اجرای بسیار بزرگ با بازیگران فراوان و صحنه ای با شکوه وعظیم است در یک سانس ساعت 18 همه روزه در تالار وحدت روی صحنه می رود. 

قیمت بلیت اعلام شده برای این اجرا بین 120 تا 360 هزارتومان است. این نمایش تنها دو روز دیگر روی صحنه اکران می شود و بلیت های این دو اجرای باقی مانده همچنان قابل خرید است. 

ناگفته نماند که منبع قیمتهای اعلامی برای  کنسرتهای مورد اشاره ،سایت ایران کنسرت بوده است.

 

ارسال نظر