شناسه خبر : 34500

اختصاصی چابک آنلاین ؛

زندگی "مسی" سریال می شود

زندگی "مسی" سریال می شود

اپل تی وی پلاس، اعلام کرد که در حال ساخت یک مجموعه مستند چهار قسمتی با حضور لیونل مسی است.

چابک آنلاین، تهمینه منصوری روشن، این سریال در حال حاضر عنوان یا تاریخ انتشاری ندارد، اما اپل تی وی اعلام کرده که این سری مستند با دسترسی انحصاری به پشت صحنه زندگی فوق ستاره آرژانتینی ساخته شده و لحظه به لحظه او را در سفر خود به سمت بالا بردن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دنبال می‌کند. 

 در این سریال، شاهد"شخصی ترین مصاحبه‌های مسی تا به امروز  در کنار گفتگو با هم تیمی‌هایش، مربیان، رقبا، هواداران متعهد، و مفسرانی که به تاثیر باورنکردنی او بر روی یک ملت و صحنه جهانی گواهی می‌دهند" خواهیم  بود. 

1200x675

این سریال در طول جام جهانی ۲۰۲۲ مسی را دنبال می کند، از رویدادهای عمومی مانند کنفرانس های مطبوعاتی تا لحظات خصوصی او تنها در اتاق هتلش.

این مستند که در پاریس، قطر و آرژانتین فیلمبرداری شده است، سفرهای مسی با تیم ملی آرژانتین را  مستند می‌کند، از کارت قرمز در اولین بازی ملی اش تا بازنشستگی زودهنگام در سال ۲۰۱۶ و پس از آن یک بازگشت سریع و در نهایت یک پیروزی سرنوشت ساز در قطر. 

این سریال با اولین بازی مسی برای آرژانتین در سال ۲۰۰۵، زمانی که او دو دقیقه پس از ورود به بازی به عنوان بازیکن تعویضی از زمین بازی اخراج شد و از جمله شکست در فینال جام جهانی ۲۰۱۴،  دوران حرفه ای بین المللی مسی را دوباره دنبال می کند.

 

ارسال نظر