شناسه خبر : 34192

اختصاصی چابک آنلاین؛

تورکنسرت های "سلین دیون" برای سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ لغو شد

تورکنسرت های "سلین دیون" برای سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴  لغو شد

"سلین دیون" تمام تورکنسرت های خود را برای سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴لغو کرد.

چابک آنلاین، تهمینه منصوری روشن، این خواننده مشهور اعلام کرده که همچنان ازیک اختلال عصبی نادر که گونه‌ای از سندروم‌هاست، رنج می‌برد.  

این خواننده ۵۵ ساله کانادایی، در بیانیه‌ای که در وب‌سایت خود منتشر کرده، گفت: "من خیلی متاسفم که یک بار دیگر همه شما را ناامید کردم. 

من واقعاً سخت کار می‌کنم تا قدرتم را تقویت کنم، اما برگزاری تورهای بزرگ حتی زمانی که شما ۱۰۰درصد سالم هستید، می‌تواند بسیار دشوار باشد. 

این برای شما عادلانه نیست که نمایش‌ها به تعویق بیافتند و حتی با این وجود که این کار قلب من را می‌شکند، بهترین کار این است که همه چیز را در حال حاضر لغو کنیم تا زمانی که واقعاً آماده بازگشت دوباره به صحنه باشم. 

می‌خواهم همه بدانید، من تسلیم نمی‌شوم... و نمی‌توانم صبر کنم تا دوباره شما را ببینم!» 

27dd1421915b-celine-dion-big-floral-skirt

دیون اولین بار ابتلا به این بیماری را در دسامبر گذشته در یک ویدیو غم‌انگیز برای طرفداران فاش کرد، زمانی که او مرحله اروپایی تور جهانی خود با نام “شجاعت”  را تا اوت ۲۰۲۳ به تعویق انداخت. 

این تور قرار بود از آمستردام آغاز و در اروپا اجرا شود و در آوریل ۲۰۲۴ در لندن به پایان برسد. 

این بیماری که بین ۱ تا ۲ میلیون نفر در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده، باعث اسپاسم عضلانی و سفتی دردناک می‌شود، که با گذشت زمان بدتر می‌شود.

Celine-Dion-Click

 

دیون دراعلامیه تشخیص بیماری خود گفت: “متاسفانه اسپاسم‌ها بر تمام جنبه‌های زندگی روزمره من تأثیر می‌گذارند، گاهی اوقات هنگام راه رفتن مشکلاتی ایجاد می‌کنند و به من اجازه نمی‌دهند تا از تارهای صوتی‌ام برای آواز خواندن به روشی که عادت کرده‌ام، استفاده کنم. 

من تیم بزرگی از پزشکان دارم که در کنار من کار می‌کنند، تا بهتر شوم و فرزندان گرانقدرم که از من حمایت می کنند و به من امید می‌دهند. 

من هر روز با درمانگر پزشکی خود سخت کار می کنم تا دوباره قدرت و توانایی را برای اجرای مجدد تقویت کنم، اما باید اعتراف کنم که این یک مبارزه تمام عیار است.”

تا امروز هیچ درمان شناخته شده ای برای این سندروم وجود ندارد، اما از طریق مداخلات شیمیایی و درمان های ایمنی قابل کنترل است.

 

ارسال نظر