شناسه خبر : 34073

اختصاصی چابک آنلاین؛

جانی دپ "هالیوود" را زیر سوال برد

جانی دپ "هالیوود"  را زیر سوال برد

جانی دپ بازیگر شناخته شده هالیوودی در نشست خبری اکران فیلم افتتاحیه جشنواره کن، گفت من دیگر نیازی به هالیوود ندارم، همه من را می‌شناسند.

چابک آنلاین، تهمینه منصوری روشن، تقریبا حدود یکسال از دادگاه پرهیاهوی “جانی دپ” و “امبرهرد” می‌گذرد. 

درست یک سال قبل چشم‌های بی‌شماری به این دادگاه بود که آن‌ها در جایگاه شهود توضیح دهند واقعا خشونت خانگی‌ای رخ داده است یا خیر!  

دادگاه ویرجینیا با پیروزی بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» به پایان رسید اما با این وجود همچنان از دید بسیاری از رسانه‌ها و افراد مشهور او به صورت کامل رفع اتهام نشده و حضورش در مراسمی همچون “جشنواره کن” شایسته نیست. 

با این حال او در جشنواره حضور یافت و در اولین نشست خبری خود با واکنش‌های بسیاری رو به رو شد. 

johnny_depp_attends_the_jeanne_du_barry_photocall_at_the_news_photo

در نزدیکی سالن نمایش فیلم «ژان دو باری»، هواداران زیادی تجمع کرده بودند تا از دپ امضاء بگیرند. 

آن‌ها فریاد «زنده‌باد جانی!» سر می‌دادند اما در شبکه‌های اجتماعی، حامیان «امبر هرد» با یک هشتگ (#CannesYouNot) از دعوت جشنواره از دپ انتقاد کردند.

ایو بارلو ژورنالیست که یکی از دوستان هرد است نوشت: «اگر از کن حمایت می‌کنید، از آزارگران حمایت می‌کنید.» اما هرد تاکنون در مورد حضور دپ در کن اظهار نظر عمومی نکرده و سرگرم فرزند پروری در مادرید است.

6af7b540-cd78-4f6a-95af-2683819874ec-AFP_AFP_33FB34C

پس از اکران جهانی فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم کن، جانی دپ که قرار بود برای حضور در کنفرانس خبری حاضر شود تقریباً نیم ساعت دیر به مراسم رسید که از سوی خبرنگاران با انبوهی از سئوال‌های مختلف روبرو شد.

اصلی‌ترین سوال رسانه‌ها از این هنرپیشه شناخته شده عرصه فیلمسازی درباره محرومیتش پس از ماجرای دادگاه‌های انگلستان بود.

دپ درباره این اتفاق افزود: «البته، وقتی از شما خواسته می‌شود که از فیلمی که در آن بازی می‌کنید (جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور) کنار بکشید، به این دلیل که نمی‌خواهید در میان هواداران خودتان خوب جلوه کنید، احساس خوبی نیست و فکر می‌کنید که تحریم شده‌اید. 

اما نکته اینجاست که من امروز احساس تحریم شدن از سوی فعالان یا برخی همکاران می‌کنم، مشخص می‌گویم که خیر. 

چون باید بدانید که من از طرف هالیوود بایکوت نمی‌شوم، زیرا اصلا نیازی به هالیوود نداریم.

او افزود: «این زمان بسیار عجیب و خنده‌داری است، جایی که همه دوست دارند خودشان باشند، اما نمی‌توانند، چون باید در صف فرد مقابلشان قرار بگیرند، شما می‌خواهید چنین زندگی کنید. 

بهترین‌ها را برایت آرزو می‌کنم، من جایی آن طرف خواهم بود.»

ارسال نظر