شناسه خبر : 32724

«شرک» به سینما بازمی‌گردد

«شرک» به سینما بازمی‌گردد

«کریس ملداندری» مدیرعامل استودیوی ایلومینیشن تأیید کرد که انیمیشن «شرک ۵» در دست ساخت است و همه‌ی صداپیشگان اصلی آن در این قسمت حضور خواهند داشت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، خبر ساخت قسمت جدید انیمیشن محبوب «شرک» در حالی تائید شده است که قرار است صداپیشگان اصلی آن شامل «ادی مورفی»، «کامرون دیاز» و «مایک میرز» نیز در این قسمت حضور داشته باشند. 

همچنین احتمال ساخت یک انیمیشن مستقل درباره شخصیت خَر در سری انیمیشن‌های «شرک» نیز مطرح شده است.  پیش از این «گربه چکمه پوش» (۲۰۱۱) با صداپیشگی «آنتونیو باندراس» با فروش ۵۰۰ میلیون دلاری و همچنین دنباله آن در سال ۲۰۱۳ با عنوان «گربه چکمه پوش: اخرین آرزو» به عنوان فیلم‌های مستقل بر اساس سری انیمشین‌های «شرک» ساخته شده است.

اولین قسمت انیمشن «شرک» در سال ۲۰۱۱ در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن برای دریافت نخل طلا رقابت کرد تا پس  از انیمیشن «پیتر پن» کمپانی دیزنی (۱۹۵۳)، دومین انیمیشن حاضر در بخش اصلی جشنواره کن باشند.

این انیمیشن تحسین شده در نهایت با هزینه تولید ۶۰ میلیون دلاری توانست در سراسر جهان بیش از ۴۸۴ میلیون دلار بفروشد و در نهایت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز از آن خود کرد. 

در ادامه نیز قسمت‌های بعدی با عنوان «شرک ۲» (۲۰۰۴)، «شرک ۳» (۲۰۰۸) و «شرک برای همیشه» (۲۰۱۰) ساخته شد. 

 

ارسال نظر