شناسه خبر : 32197

بدترین های سال هالیوود معرفی شدند

بدترین های سال هالیوود معرفی شدند

چهل و سومین دوره جوایز تمشک طلایی برای معرفی بدترین‌های هالیوود طبق روال هر سال در آستانه برگزاری مراسم اسکار، برگزیدگان خود را معرفی کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا ، جوایز سالانه تمشک طلایی هالیوود فهرست برگزیدگان خود را منتشر کرد و فیلم «بلوند» ساخته «اندرو دومنیک» درباره زندگی و حرفه «مریلین مونرو» که در ۸ شاخه نامزد بود در نهایت به عنوان برنده تمشک طلایی بدترین فیلم سال و همچنین بدترین فیلمنامه انتخاب شد. 

برگزارکنندگان جوایز تمشک طلایی، فیلم «بلوند» را اثری «زن ستیز، شرورانه و مغالطه آمیز» خواندند که بی شرمانه از خاطره «مریلین مونرو» فقید سوء استفاده می کند. 

فیلم سینمایی «بلوند» در حالی به عنوان بدترین فیلم یک سال گذشته هالیوود شناخته شد که «آنا د ‌آرماس» برای ایفای نقش «مریلین مونرو» در این فیلم یکی از نامزدهای نهایی شاخه بهترین بازیگر زن اسکار ۲۰۲۳ است که برندگان آن فردا شب به وقت لس آنجلس معرفی می‌شوند. 

«پینوکیو» (دیزنی)، «صبح بخیر»، «دختر پادشاه» و «موریبوس» دیگر نامزدهای تمشک طلایی بدترین فیلم سال بودند. 

نکته قابل توجه دیگر این که «تام هنکس» بازیگر مطرح برنده اسکار برای بازی در فیلم «الویس» از نگاه برگزارکنندگان جوایز تمشک طلایی بدترین بازیگر نقش مکمل مرد سال بوده است. فیلم «الویس» در جوایز اسکار ۲۰۲۳ در ۸ شاخه نامزد دریافت جایزه است. 

فیلم «موریبوس» نیز در دو شاخه برنده تمشک طلایی شد؛ بدترین بازیگر نقش اصلی مرد برای بازیگر برنده اسکار «جرد لتو» و بدترین بازیگر نقش مکمل زن برای «آدریا آرجانا». 

«کالین فارل» که برای بازی در فیلم «بنشی‌های اینیشرین» مورد تمجید قرار گرفته جایزه رستگاری جوایز تمشک طلایی امسال را از آن خود کرد چرا که پس از این که در سال ۲۰۰۴ برای بازی در فیلم «اسکندر مقدونی» بدترین بازیگر سال هالیوود شد، توانست خود را از زیر سایه این عنوان رها کند و بار دیگر مورد تمجید منتقدان و اهالی سینما قرار گیرد. 

همچنین «کولسون بیکر» برای فیلم «صبح بخیر» بدترین کارگردان نام گرفت. 

«سیلوستر استالونه» برای فیلم «ساماریتن»، «پنه لوپه کروز» برای فیلم «۳۵۵» و «دایان کیتون» برای فیلم «مک و ریتا» نیز از دیگر چهره‌های مطرح در میان نامزدهای بدترین‌های امسال هستند و فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو» هم در سه شاخه نامزد چهل و سومین دوره جوایز تمشک طلایی بود. 

 

ارسال نظر