شناسه خبر : 31239

اکران ۱۶ اثر جشنواره فیلم فجر در مشهد

اکران 16 اثر جشنواره فیلم فجر در مشهد

آثار بیستمین جشنواره فیلم فجر در مشهد اعلام شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مسئول گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایش ۱۶ فیلم از سری فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در قالب بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۷ بهمن ماه آغاز می‌شود.

سوسن محمدزاده افزود: فیلم‌های شماره ۱۰، یادگار جنوب، چرا گریه نمی‌کنی، عطرآلود، کت چرمی، جنگل پرتقال، سرهنگ ثریا، روایت ناتمام سیما، در آغوش درخت، بعد از رفتن، هوک، آه سرد، اتاقک گلی، پرونده باز است، آن‌ها مرا دوست داشتند، هایپاور از جمله فیلم‌هایی هستند که در این جشنواره به نمایش درمی آیند.

وی بیان کرد: پردیس‌های سینمایی هویزه، آفریقا، سیمرغ، ویلاژتوریست، پارک بازار ۱۶ فیلم بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد را در دو سئانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ به نمایش می‌گذارند و پردیس سینمایی برفی هشت فیلم از این مجموعه را فقط در سئانس ۲۰:۳۰ به نمایش خواهد گذاشت.

محمدزاده اظهار داشت: فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فجر در مشهد از امشب آغاز می‌شود و به صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh ۷.ir) قابل انجام خواهد بود.

مسئول گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پردیس سینمایی هویزه به عنوان سینمای ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد تعیین شده است و از فردا پذیرای آنان خواهد بود.

بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۷ تا ۲۴ بهمن ماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر