شناسه خبر : 31124

کنسرت ها در حال برگزاری هستند

کنسرت ها در حال برگزاری هستند

وزیر فرهنگ‌و ارشاد گفت: کنسرت‌ها در حال برگزاری هستند و همان طور که قبلاً برگزار می‌شدند، بعداً هم برگزار می‌شوند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنکاران جوان، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد، در مورد برگزاری کنسرت‌های موسیقی  در کشور، بیان کرد: کنسرت‌ها در حال برگزاری هستند و همان طور که قبلاً برگزار می‌شدند، بعداً هم برگزار می‌شوند.

مگر در ۴ ماهه اول سال، رکورد تمام دوره‌های قبلی را نزد؟ در این مدت هم، از هنرمندان این حوزه برای کنسرت دعوت کردیم و الحمدلله، کنسرت‌ها شروع شده اند و به نظرم، الان در تهران برنامه‌های متعددی وجود دارند و ان شاءالله، ۲۸ بهمن ماه، شروع جشنواره است و یک دوره باشکوه دیگری برای این بخش، رقم خواهد خورد.

اسماعیلی،  که آیا از همه خوانندگان برای برگزاری کنسرت دعوت شده است یا خیر؟ گفت: ما دعوت کننده نیستیم و در این جا مجوز می‌دهیم و همه تهیه کنندگان به دفتر موسیقی مراجعه می‌کنند و تلاش آن‌ها هم، این است که به همه امکان فعالیت دهند.

او درمورد جشنواره فیلم ، تأکید کرد: تئاتر با عظمت زیادی برگزار شد و باعث خوشوقتی اهالی فرهنگ و هنر شد و ان شاءالله، جشنواره فیلم هم بدین صورت است؛ هم از نظر تعداد فیلم‌ها و هم گونه‌های مختلف فیلم‌ها که همه نشان می‌دهند بهار خوبی را برای حوزه سینما آغاز می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد، درمورد حضور آثار اولی‌ها و تأثیر آن‌ها در این دوره از جشنواره ادامه داد: همیشه پیشنهاد دوستان به ما این بود که اجازه فعالیت‌های جدید دهیم و برگزیده شدن آثار در هیئت انتخاب و بالا آمدن آن‌ها در این دوره از جشنواره نشان دهنده این است که اتفاق مهمی رخ داده است و ما این را به فال نیک می‌گیریم. 

اسماعیلی، درمورد فروش بلیط‌های جشنواره افزود: دوستان درمورد فروش بلیط‌ها گزارش خواهند داد، ولی فروش بلیط‌ها خیلی بیشتر از ۲۰درصد بوده است و همان طور که تئاتر مملوء از جمعیت بود سینما هم، همین طور خواهد بود.

ارسال نظر