شناسه خبر : 28165

کدام سینماها در چه روزهایی بلیت نیم بها دارند؟

کدام سینماها در چه روزهایی بلیت نیم بها دارند؟

مدیرعامل موسسه تصویر شهر خبر داد: از نیمه آبان ماه سینماهای راگا و تماشا، علاوه بر سه شنبه ها در روزهای یکشنبه نیز بلیت خود را به صورت نیم بها ارائه می دهند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، مجید اکبرشاهی مدیرعامل این موسسه گفت: پس از تجربه موفق اجرای طرح تابستانه در سینماهای ملت، تماشا، راگا و رازی تصمیم گرفتیم که تمهیداتی برای رفاه بیشتر شهروندان در سینماهای زیرمجموعه در نیمه دوم سال و با توجه به رکودی که بر بازار فرهنگ و هنر سایه انداخته است، در نظر بگیریم، که خوشبختانه با موافقت شورای صنفی نمایش مقرر شد که از نیمه آبان ماه بلیت سینماهای «راگا» و «تماشا» علاوه بر روزهای سه شنبه، در روزهای یکشنبه نیز برای مخاطبان به صورت نیم بها عرضه شود و در بقیه ایام هفته هم سانس های اول نیز به صورت نیم بها خواهد بود.

وی افزود: در پردیس سینمایی «ملت» نیز بلیت فیلم های منتخب در قالب طرح شناور اجرا می شود. در این طرح سه روز ابتدای هفته (شنبه، یکشنبه و دوشنبه) تا ساعت ۱۷ به صورت نیم بها و از ساعت ۱۷ به بعد برای تمامی فیلم‌ها بها بلیت از ۴۵ هزارتومان به ۳۵ هزار تومان کاهش می یابد. در دیگر روزهای هفته نیز طبق روال گذشته بها بلیت در روزهای سه شنبه به صورت کامل نیم بها و سه روز پایانی هفته (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) به صورت تمام بها برای شهروندان ارائه می شود.  

مدیرعامل موسسه تصویر شهر همچنین اظهار کرد: پردیس سینمایی «رازی» نیز از دیگر سینمایی زیرمجموعه این موسسه است که از ابتدای سال جاری در راستای ارائه تسهیلات ویژه به شهروندان جنوب شهر تهران بها بلیت آن همانند سال گذشته در تمام ایام هفته با بها ۱۵ هزار تومان به مخاطبان ارائه می شود.  

مجید اکبرشاهی در پایان گفت: امیدواریم که با اجرای این طرح آن قشر از جامعه که سینما را از سبد خانوار خود حذف کرده اند، دوباره با سینما آشتی کرده و بتوانند برای تماشای فیلم ها به سینما بیایند. 

لازم به یادآوری است که پردیس سینما گالری ملت واقع در بزرگراه نیایش، جنب بوستان ملت با ۱۲ سالن نمایش، پردیس سینمایی راگا در منطقه شهر ری و تماشا در منطقه یافت آباد هر کدام با ۳ سالن نمایش و رازی در میدان گمرک با ۲ سالن نمایش میزبان شهروندان و مخاطبان سینماست.

علاقمندان می توانند برای دیدن برنامه نمایش فیلم ها و رزرو بلیت در سینماهای یاد شده به سامانه های آنلاین بلیت فروشی مراجعه کنند.

 

ارسال نظر