شناسه خبر : 24830

سینماها فردا تعطیل هستند

سینماها فردا تعطیل هستند

همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) سینماها از صبح ۱۶ تیرماه تعطیل می‌شوند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، طبق گفته همایون اسعدیان - دبیر شورای صنفی نمایش - سالن‌های سینمایی در روز پنج‌شنبه ۱۶ تیرماه از صبح تا غروب تعطیل می‌شوند و سانس‌های پایانی پذیرای مخاطبان خواهد بود.

اکران سه فیلم «تی‌تی»، «پیتوک» و «بازیوو» از امروز ۱۵ تیرماه آغاز شده است و فیلم‌های «طلاخون»، «روز ششم» و «زاوالا» از اوایل تیر ماه روی پرده رفتند.

«تی‌تی» با بازی الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا است و داستان آن درباره‌ی زنی معروف به «تی‌تی خُله» است که می‌خواهد بشریت را نجات دهد و آشنایی او با یک استاد فیزیک، ماجراهای تازه‌ای در زندگی‌اش به وجود می‌آورد.

«بازیوو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی در جشنواره کودکان و نوجوانان اصفهان رونمایی شد که پژمان بازغی، برزو ارجمند، محمد رضا هدایتی، لیندا کیانی، سحر ذکریا، مجید افشاری و رضا شفیعی جم در آن بازی کرده‌اند.  

«پیتوک» هم اولین تجربه کارگردانی بلند سینمایی مجید صالحی است که مهتاب کرامتی، هادی حجازی‌فر، الناز حبیبی، شاهرخ فروتنیان، شیرین آقاکاشی، روناک قاسمی، محمدهادی عطایی، کورش اسداللهی و حسن پورشیرازی بازیگرانش هستند.

در «طلاخون» ساخته ابراهیم شیبانی، شهاب حسینی، حسام منظور، ترنم کرمانیان، زهرا خوشکام و بهار قاسمی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری است که در آن نوید پورفرج، پوریا رحیمی سام و هدی زین‌العابدین از بازیگران اصلی هستند.

 

ارسال نظر