شناسه خبر : 24758

هادی حجازی فر و مهتاب کرامتی روی پرده سینماها

هادی حجازی فر و مهتاب کرامتی روی پرده سینماها

فیلم سینمایی «پیتوک» به کارگردانی سید مجید صالحی و تهیه کنندگی سید محمد قاضی از چهارشنبه ۱۵ تیرماه به روی پرده سینماهای تهران و شهرستان‌ها می‌رود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، «پیتوک» درامی‌ است داستان‌گو و قهرمان‌محور با بهره‌گیری از مولفه‌های ژانرهای تریلر و نوآر که نخستین فیلم سینمایی سیدمجید صالحی در مقام کارگردان، به‌شمار می‌آید.

فیلم‌نامه‌ این فیلم را امیررضا نوری‌پرتو و صادق خوشحال نوشته‌اند؛ داستان آن نیز درباره جوانی اهل جنوب شهر به نام «علا» است که سودای بزرگی در سر می‌پروراند و می‌خواهد خود را بالا بکشد. آشنایی «علا» با زنی میان‌سال به نام «فروغ»، این پسر جوان را در موقعیتی پیش‌بینی‌نشده و پر از جدال و کشمکش قرار می‌دهد؛ مسیری که هم با عشق هم‌راه است و هم کینه و خشم و انتقام.

مهتاب کرامتی، هادی حجازی‌فر، احسان بذلی، حسن پورشیرازی، الناز حبیبی،شاهرخ فروتنیان، شیرین آقاکاشی،هادی عطایی، روناک قاسمی، ترمه فرح‌مرزی و یزدان کوکبی‌صبا از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین در آستانۀ اکران عمومی فیلم سینمایی «پیتوک»، از پوستر فیلم که کار طراحی آن را بهزاد خورشیدی برعهده دارد، رونمایی شد.

 عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: کارگردان: سید مجید صالحی، تهیه‌کننده: سید محمد قاضی، جانشین تهیه‌کننده: سید جواد قاضی، سرمایه‌گذار: کوروش اسدالهی، نویسندگان: امیررضا نوری پرتوی و صادق خوشحال، مشاور فیلمنامه: بهرام دهقانی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیر صدابرداری: مسیح حدپورسراج، مدیر تولید: رحیم عرب‌امینی، مجری طرح:نوشین رضایی، مدیر تدارکات: رامین بهزادی، مدیر برنامه‌ریزی: عقیل‌تقی‌زاده، دستیار اول کارگردان: ساسان صلواتی، منشی صحنه: سمانه دالوند، اجرای استوری‌بُرد: اَوِستا فروردین، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح‌مرزی، طراح صحنه: حسن روح‌پروری، طراح لباس: نیسا نادری، تدوینگر: کاوه ایمانی، موسیقی متن: کارن همایون‌فر، مدیر طراحی و ترکیب صدا: علی‌رضا علویان، جلوه‌های ویژۀ میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌های ویژۀ بصری: فرید ناظرفصیحی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای پروژه: سمیرا افتخاری، عکاس: مسعود پورهاجریان، فیلم‌بردار پشت صحنه: سالار مجد

موسسه گویا فیلم پخش «پیتوک» را برعهده دارد.

62309156

ارسال نظر