شناسه خبر : 23623

نرگس محمدی چرا نقش پروین اعتصامی را بازی می کند؟

 نرگس محمدی چرا نقش پروین اعتصامی را بازی می کند؟

نرگس محمدی گفت:بیشترین تصور مردم از پروین اعتصامی همان عکس معروفی است که در کتابها دیدیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، نرگس محمدی که به تازگی به عنوان بازیگر نقش پروین اعتصامی در نمایش پروین به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی انتخاب شده درباره این اثر و انتخابش توضیحاتی کوتاه داد.
محمدی درباره بازی در نقش پروین‌اعتصامی گفت: این نقش پیشنهاد آقای کیانی بود. با توجه به علاقه من به آثار حسین کیانی و همچنین شخصیت پروین اعتصامی این نقش را پذیرفتم. 

بازیگر سریال "ستایش" که در برنامه «پرانتز خبر» رادیو نمایش صحبت می‌کرد، درباره سختی های ایفای این نقش خاطرنشان کرد: پروین اعتصامی یکی از تاثیرگذارترین شاعران معاصر است اما متاسفانه از زندگی ایشان مطالب زیادی وجود ندارد و همین مساله کار را سخت می‌کند. اما خوشبختانه تحقیقات آقای کیانی بسیار مفصل و اساسی است که در ایفای نقش کمک بزرگی است.

بازیگر نمایش "عشق روزهای کرونا" افزود: پروین اعتصامی تنها زن شاعر معاصری است که خیلی کم به او پرداخته شده و بیشترین تصور مردم همان‌عکسی است که در کتابها دیدیم. اما اشعار ایشان پر از درد و رنج طبقه متوسط و رو به پایین جامعه در دوران تاریخی خودش است.

نرگس محمدی در پایان گفت: امیدوارم با اجرای این نقش بتوانم دین کوچکی به این شاعر زن ادا کنم.

نمایش «پروین» به قلم و کارگردانی حسین کیانی و تهیه کنندگی داود نامور از هشتم خردادماه ساعت ۱۹،  در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.
برنامه‌ی «پرانتز خبر» به سردبیری و تهیه‌کنندگی مارال دوستی با اجرای فرزام رنجبر برنامه‌ی مستند خبری رادیو نمایش است که هر روز ساعت ۹ تا ۱۰ صبح زنده بر روی آنتن می‌رود.

 

ارسال نظر