شناسه خبر : 41995

میانگین زمان انتظار برای خرید بلیت قطار یک هفته است

میانگین زمان انتظار برای خرید بلیت قطار یک هفته است

معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: مدت زمان خرید بلیت قطار با توجه به نوع ناوگان و زمان پیک سفر متفاوت بوده اما به طور میانگین یک هفته است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن موسوی معاون مسافری شرکت راه آهن، در خصوص مدت زمان انتظار برای خرید بلیت قطار گفت: مدت زمان انتظار برای خرید بلیت در ایام و مناسبات های مختلف متفاوت است و شاید در یک  بازه زمانی سه روزه مسافران بتوانند بلیت خرید کنند اما در ایام شلوغ ممکن است تا ۱۰ روز بلیت پیدا نکنند.

او ادامه داد: اما در مجموع و به طور میانگین مدت زمان انتظار برای خرید بلیت یک هفته است و بستگی به ناوگان ۴تخته و ۶تخته در مسیرهای پر تردد مانند مشهد دارد. 

موسوی اظهار کرد: اولویت اصلی و توجه راه آهن به  امنیت است و همواره آن را در دستور کار خود قرار داده است که در همین راستا اقدامات گسترده ای از جمله نصب دوربین در تمامی لکوموتیو ها انجام شده است.

معاون مسافری شرکت راه آهن بیان کرد: در راستای افزایش کیفیت و کمیت ناوگان سعی کرده ایم تعداد ناوگان خود را افزایش دهیم و در این زمینه سیاست گذاری و مکاتبات را در دستور کار خود قرار داده ایم و در سال های آینده شاهد واردات ۱هزار دستگاه ناوگان خواهیم بود‌.

 

ارسال نظر