شناسه خبر : 38613

افزایش "متروباس" در پایتخت

افزایش "متروباس" در پایتخت

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران افزایش "متروباس" در پایتخت خبر داد و گفت: از امروز دومین دستگاه از متروباس‌ها وارد چرخه حمل و نقل می‌شود و بزودی دو دستگاه دیگر نیز وارد سرویس‌دهی می‌شوند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی علیزاده؛ مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران، در ارتباط با ورود متروباس به پایتخت اظهار کرد: همزمان با مهرماه و آغاز سال تحصیلی نخستین متروباس وارد چرخه حمل و نقل در پایتخت شد.

وی تصریح کرد: طول این اتوبوس‌ها 25 متر بوده و بالغ بر 180 نفر ظرفیت در این نوع اتوبوس‌ها وجود دارد.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران با اشاره به ورود دومین دستگاه اتوبوس متروباس به ناوگان حمل و نقل گفت: از امروز دومین دستگاه از این نوع اتوبوس‌ها وارد پایتخت خواهند شد.

علیزاده در پاسخ به این پرسش که این اتوبوس‌ها در کدامیک از خطوط اتوبوسرانی در پایتخت فعال خواهند بود، تصریح کرد: این اتوبوس‌ها در مسیر پایانه خاوران به میدان آزادی سرویس‌دهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها بیش از 5 سال بود که هیچ نوع سرویس‌دهی نداشتند، گفت: با تمهیدات انجام شده و با کارهای فنی و مهندسی این اتوبوس‌ها نوسازی و به چرخه حمل و نقل برگشت داده شدند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران  در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا در فرایند فعالیت و خدمت‌رسانی نخستین اتوبوس متروباس در روز شنبه (اول مهرماه) مشکلی بوجود آمده یا خیر، افزود: با توجه به اینکه این اتوبوس‌ها بیش از 5 سال هیچ فعالیتی نداشته‌اند شاید در مسیر خدمت‌رسانی با مشکلاتی روبرو شوند اما هم اکنون در خط اشاره فعال است.

علیزاده ادامه داد: به‌زودی دو دستگاه دیگر اتوبوس‌های متروباس نوسازی و وارد چرخه حمل و نقل خواهند شد.

وی همچنین به اجرای "طرح همیار اتوبوس" اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف مشارکت اجتماعی به‌منظور ارتقای سطح خدمات‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان ، به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان از ابتدای مهرماه از طریق وارد کردن کد دستوری #22*137* شروع به کار کرده است.

عیلزده اضافه کرد: شهروندان با شماره‌گیری کد #22*137* می‌توانند با ارسال کد ایستگاه یا اتوبوس، به آسانی در طرح همیار اتوبوس و نظرسنجی در خصوص وضعیت ایستگاه و اتوبوس شرکت و ما را در ارائه خدمات مطلو‌ب‌تر یاری رسانند.

 

ارسال نظر